Ik weet niet of het hier op zen plek staat, indien niet zullen de mod's het wel verplaatsen eventuele excuses op voorhand dan

Ik zit me af te vragen of er geen handig en gebruiksvriendelijk alternatief bestaat om het bijlage systeem niet te hoeven gebruiken, ik heb bij de start van mijn forum besloten om de mensen te vragen om foto's te plaatsten met "photobucket" of een soortgelijke applicatie, omdat ik op andere fora waarvan ik zelf lid was/ben al dikwijls gezien heb dat foto's in het bijlagen systeem al eens durven verloren gaan bij een aanpassing van de software of crash van de server. En je dan naderhand met een forum vol gaten zit. Klopt mijn redenatie of zit ik fout?
Bovendien vind ik de foto's die je via bijlage kan plaatsen ook zo ietwat klein afgebeeld,ten opzichte van foto's die je linkt van buitenaf. Bovendien merk ik dat een redelijk groot aantal leden gewoonweg te lui zijn om hun foto's eerst elders te uploaden en daarna de juiste links in hun topics te plakken. Ik word er een beetje moedeloos van ik probeer een zo fijn mogelijk forum te bouwen en te onderhouden maar de mensen zijn klaarblijkelijk enorm verwent geraakt door het o zo vergankelijke Facebook. Dus mijn vraag van vandaag, is het niet mogelijk om een applicatie te integreren of in te bouwen. zodat mensen rechtstreeks aan hun links kunnen vanop het forum zonder te hoven knippen en plakken.
Ik ben zo als gewoonlijk erg benieuwd

Alvast bedankt,