Wie zijn er Online? Verbergen?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
loic
Contacteer:

Wie zijn er Online? Verbergen?

Bericht door loic » 27 mar 2003, 18:37

hebben jullie ooit gezien dat het kader "Wie zijn er Online?" verbergt tenzij je erop klikt of iets dergelijks? leek me wel mooi en zorgt dat de aandacht op het forum blijft.. Ik ben namelijk bezig om het forum strak te krijgen..

en als je registreerd. is het dan mogelijk om opties te verbergen??

Dank 8)

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 27 mar 2003, 22:08

Ik denk dat je hiervoor op http://www.phpbbhacks.com moet gaan kijken...
Heb het helaas even druk dus heb de precieze link naar de mod niet kunnen geven oftewel ik heb er niet naar gezocht :P
[+] Isento at DeviantArt

loic
Contacteer:

Bericht door loic » 27 mar 2003, 22:17

bedankt voor de tip.. vandaag hang ik de hele dag op dit en andere fora, maar ook op phpbbhacks kan ik het niet vinden. Maar dit heeft te maken met mijn engels en niet veel computerkennis :( Dus als iemand het weet graag!!

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 27 mar 2003, 22:18

Als je ff momentje hebt..ik zal het snel posten mijn eigen com is namelijk gisteren gahackt :evil:
Waardoor ik zelf ook mijn server enzo opnieuw moet instellen enzo..
Ik zal zo snel mogelijk tijd maken!!
[+] Isento at DeviantArt

loic
Contacteer:

Bericht door loic » 27 mar 2003, 22:21

das goed zal met ale rust wachten!! heb de tijd dus komt goed (en een hoop andere vragen :roll: )

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 27 mar 2003, 23:07

loic schreef:das goed zal met ale rust wachten!! heb de tijd dus komt goed (en een hoop andere vragen :roll: )
Stel ze maar meteen zou ik zeggen misschien kan ik daar al wel antwoord op geven...
[+] Isento at DeviantArt

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 27 mar 2003, 23:10

Ik heb gezocht en gevraagd en ik hoorde dat er iets in je footer moest worden weg gehaald wat betrekking had tot je online blok..
Zal nog ff checken of ik je nog verder kan helpen hiermee...
Als je zelf een beetje PHP kan kun je het verder zelf wel af denk ik zo niet maak ff een back-upje van je overall_footer.tpl en post hem daarna hier en probeer zelf wat te stuntelen..
Hierdoor leer je zelf ook wat :wink:
[+] Isento at DeviantArt

loic
Contacteer:

Bericht door loic » 27 mar 2003, 23:12

Ja dat klopt het is me gelukt om het weg te halen. Nu nog een idee om dit als optie aan te klikken. Het mooist zou zijn dat men die aan en uit kan zetten.

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 28 mar 2003, 17:13

Volgens mij moet je dan werken met layers... Op zich wel niet eenvoudig te maken louter in html... Dus best eerst even uitproberen met dreamwaver of een ander proggie, en dan de code kopieren in je template...
Met layers kun je een functie insteken dat deze worden geminimaliseerd of gesloten worden... Zoiets als je dus wou hebben dus...

Gesloten