Wie zijn er Online? Verbergen?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wie zijn er Online? Verbergen?
hebben jullie ooit gezien dat het kader "Wie zijn er Online?" verbergt tenzij je erop klikt of iets dergelijks? leek me wel mooi en zorgt dat de aandacht op het forum blijft.. Ik ben namelijk bezig om het forum strak te krijgen..
en als je registreerd. is het dan mogelijk om opties te verbergen??
Dank 8)
en als je registreerd. is het dan mogelijk om opties te verbergen??
Dank 8)
Ik denk dat je hiervoor op http://www.phpbbhacks.com moet gaan kijken...
Heb het helaas even druk dus heb de precieze link naar de mod niet kunnen geven oftewel ik heb er niet naar gezocht
Heb het helaas even druk dus heb de precieze link naar de mod niet kunnen geven oftewel ik heb er niet naar gezocht

[+] Isento at DeviantArt
Als je ff momentje hebt..ik zal het snel posten mijn eigen com is namelijk gisteren gahackt
Waardoor ik zelf ook mijn server enzo opnieuw moet instellen enzo..
Ik zal zo snel mogelijk tijd maken!!

Waardoor ik zelf ook mijn server enzo opnieuw moet instellen enzo..
Ik zal zo snel mogelijk tijd maken!!
[+] Isento at DeviantArt
Stel ze maar meteen zou ik zeggen misschien kan ik daar al wel antwoord op geven...loic schreef:das goed zal met ale rust wachten!! heb de tijd dus komt goed (en een hoop andere vragen)
[+] Isento at DeviantArt
Ik heb gezocht en gevraagd en ik hoorde dat er iets in je footer moest worden weg gehaald wat betrekking had tot je online blok..
Zal nog ff checken of ik je nog verder kan helpen hiermee...
Als je zelf een beetje PHP kan kun je het verder zelf wel af denk ik zo niet maak ff een back-upje van je overall_footer.tpl en post hem daarna hier en probeer zelf wat te stuntelen..
Hierdoor leer je zelf ook wat
Zal nog ff checken of ik je nog verder kan helpen hiermee...
Als je zelf een beetje PHP kan kun je het verder zelf wel af denk ik zo niet maak ff een back-upje van je overall_footer.tpl en post hem daarna hier en probeer zelf wat te stuntelen..
Hierdoor leer je zelf ook wat

[+] Isento at DeviantArt
Volgens mij moet je dan werken met layers... Op zich wel niet eenvoudig te maken louter in html... Dus best eerst even uitproberen met dreamwaver of een ander proggie, en dan de code kopieren in je template...
Met layers kun je een functie insteken dat deze worden geminimaliseerd of gesloten worden... Zoiets als je dus wou hebben dus...
Met layers kun je een functie insteken dat deze worden geminimaliseerd of gesloten worden... Zoiets als je dus wou hebben dus...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!