Op zoek naar een fotoalbum Mod voor leden

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Rimo

Op zoek naar een fotoalbum Mod voor leden

Bericht door Rimo » 17 sep 2010, 18:45

Hallo,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een fotoalbum modificatie zodat leden hun eigen fotoalbum kunnen maken en foto's uploaden.
Verder zou ik een gallerij van laatst geplaatste foto's bovenaan mijn forum willen hebben.

Bestaat er zo'n MOD?

Alvast bedankt.

Groeten,
Richard

Kevin
Contacteer:

Re: Op zoek naar een fotoalbum Mod voor leden

Bericht door Kevin » 17 sep 2010, 19:10

Jep Board3 portal kan dit allemaal www.board3.de , nl vertaling kun je ook daar vinden.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Rimo

Bericht door Rimo » 17 sep 2010, 19:24

Kevin schreef:Jep Board3 portal kan dit allemaal http://www.board3.de , nl vertaling kun je ook daar vinden.
Het kan aan mij liggen,maar Board3 heeft toch niets met een Foto album mod te maken?

Ik gebruik namelijk zelf al Board 3 portal naar volle tevredenheid,maar ben op zoek naar een foto album mod ;)

Jeroen

Bericht door Jeroen » 17 sep 2010, 19:52

De phpBB Gallery MOD lijkt me uitstekend geschikt :)
Op deze pagina kan je code generen die de laatste zoveel afbeeldingen toont, die code kan je dan verwerken in je index pagina.
Jeroen

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 17 sep 2010, 21:06

Ja verrek ik zat abuis, bedoelde uiteindelijk de mod die Jeroen aanhaalt.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie