Hallo,
Ik ben eigenlijk op zoek naar een fotoalbum modificatie zodat leden hun eigen fotoalbum kunnen maken en foto's uploaden.
Verder zou ik een gallerij van laatst geplaatste foto's bovenaan mijn forum willen hebben.
Bestaat er zo'n MOD?
Alvast bedankt.
Groeten,
Richard
Op zoek naar een fotoalbum Mod voor leden
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Op zoek naar een fotoalbum Mod voor leden
Jep Board3 portal kan dit allemaal www.board3.de , nl vertaling kun je ook daar vinden.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Het kan aan mij liggen,maar Board3 heeft toch niets met een Foto album mod te maken?Kevin schreef:Jep Board3 portal kan dit allemaal http://www.board3.de , nl vertaling kun je ook daar vinden.
Ik gebruik namelijk zelf al Board 3 portal naar volle tevredenheid,maar ben op zoek naar een foto album mod

De phpBB Gallery MOD lijkt me uitstekend geschikt 
Op deze pagina kan je code generen die de laatste zoveel afbeeldingen toont, die code kan je dan verwerken in je index pagina.

Op deze pagina kan je code generen die de laatste zoveel afbeeldingen toont, die code kan je dan verwerken in je index pagina.
Jeroen
Ja verrek ik zat abuis, bedoelde uiteindelijk de mod die Jeroen aanhaalt.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op