overheveling van forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gust

overheveling van forum

Bericht door Gust » 06 jul 2010, 13:20

Ik heb een forum van dynamicdeesign, maar de eigenaar legt de fora dikwijls onverwacvht plat. Deze keer heeft ie gewoon alle stopgezet, en heeft hij mij de database gegevens gedeeltelijk doorgegeven, want hij stopt er gewoon mee.

Is het mogelijk om alle data over te hevelen op een phpbb forum, waarbij ook de datums behouden blijven?

Jim
Contacteer:

Re: overheveling van forum

Bericht door Jim » 06 jul 2010, 19:23

Dus je hebt wel toegang tot de database? Dat is fijn, want hierin staat alle data. Heb je toevallig ook toegang tot de bestanden waar het forum op draait? :)

Even voor de duidelijkheid, ophevelen is niet een woord dat ik ken. Kan je dat ook anders zeggen?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Jeroen

Bericht door Jeroen » 06 jul 2010, 20:24

Heb je even een link naar het forum voor ons?
Jeroen

Gust

Bericht door Gust » 06 jul 2010, 21:16

Dat forum bestaat niet meer, de host heeft de link ongedaan gemaakt

Gesloten