Ik heb een forum van dynamicdeesign, maar de eigenaar legt de fora dikwijls onverwacvht plat. Deze keer heeft ie gewoon alle stopgezet, en heeft hij mij de database gegevens gedeeltelijk doorgegeven, want hij stopt er gewoon mee.
Is het mogelijk om alle data over te hevelen op een phpbb forum, waarbij ook de datums behouden blijven?
overheveling van forum
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: overheveling van forum
Dus je hebt wel toegang tot de database? Dat is fijn, want hierin staat alle data. Heb je toevallig ook toegang tot de bestanden waar het forum op draait? 
Even voor de duidelijkheid, ophevelen is niet een woord dat ik ken. Kan je dat ook anders zeggen?

Even voor de duidelijkheid, ophevelen is niet een woord dat ik ken. Kan je dat ook anders zeggen?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: overheveling van forum
Dat forum bestaat niet meer, de host heeft de link ongedaan gemaakt