- Adres van je forum: http://www.fanmuoiketet.eu/fmtforum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?teampagina terug gezet
Wat is het probleem?
Het is een besloten forum... en ook de ledenlijst staat dus alleen zichtbaar voor leden.
Nu heb ik begrepen dat er een aantal aspirant leden moeite hadden met registreren.
Ze klikken dan wel op de pagina het team ... maar krijgen dan de mededeling dat ze ingelogd moeten
zijn om die pagina te bekijken. Dus is er voor hen ook geen manier om contact op te nemen met één van de beheerders of moderators. Dit waren gelukkig mensen die ik persoonlijk ken ... dus die hebben me gewoon even gebeld... En waardoor ik dus ook in de gaten kreeg dat het een beetje problematisch is...
Is het mogelijk om de beheerders/moderators op die pagina wel te laten zien...
Dus niet de hele ledenlijst open te zetten.... maar dat gasten die moeite hebben met registreren.
wel contact op kunnen nemen met iemand uit het team? via de teampagina?
Volgens mij moet dat kunnen maar ik weet echt niet meer waar ik dat moet zoeken... en wat ik dan precies aan moet passen...
..
Zou iemand me kunnen helpen met waar ik moet zijn in de codes... en wat ik dan precies aan moet passen?
Als dit al kan... als het niet mogelijk is zou ik het ook fijn vinden dat te weten want dan hoef ik niet langer te puzzelen