vertaal probleem, vraagje
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
vertaal probleem, vraagje
Event. modificaties op je forum: geen
Style : subsilver2
phpBB versie: 3.0.6
Beste mensen
ik ben opzoek en ik kom er maar niet uit.
vriend en vijand
ik vind de benaming vriend erg goed
maar vijand vind ik lastiger.
Ik zou het graag vertalen naar "negeer"
maar oh oh ik welke language/nl. files moet ik dat allemaal wel niet aanpassen dan.
ik kom er maar niet uit.
Style : subsilver2
phpBB versie: 3.0.6
Beste mensen
ik ben opzoek en ik kom er maar niet uit.
vriend en vijand
ik vind de benaming vriend erg goed
maar vijand vind ik lastiger.
Ik zou het graag vertalen naar "negeer"
maar oh oh ik welke language/nl. files moet ik dat allemaal wel niet aanpassen dan.
ik kom er maar niet uit.
Re: vertaal probleem, vraagje
En in 
/language/nl/memberlist.php

hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!
toppie - heel erg bedankt.
het begrip :
Dit bericht is geplaatst door Gerda, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
vond ik in de common file
het begrip :
Dit bericht is geplaatst door Gerda, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Hihi... Ik neem niet aan dat jouw gebruikersnaam in het bestand staat. Heeft dit forum nu jouw gebruikersnaam ingevuld in de placeholder van die tekst?Gerda schreef:het begrip :
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
nee hoor, het was een test en ik heb slechts even mij naam ingevuld.EelkeB schreef:Hihi... Ik neem niet aan dat jouw gebruikersnaam in het bestand staat. Heeft dit forum nu jouw gebruikersnaam ingevuld in de placeholder van die tekst?Gerda schreef:het begrip :

* Is dit hele gebeuren er overigens niet uit te halen ?
zo ja : hoe ? of moet ik 100en1 files aanpassen

Het hele "Vrienden & Vijanden" gebeuren uitschakelen bedoel je? Ja, dat kan 
Daarvoor ga je naar het Beheerderspaneel --> Tabblad 'Systeem' en daar klik je aan de linkerkant op 'Gebruikerspaneel' en vervolgens aan de rechterkant bij 'Vrienden en Vijanden' op 'Uitschakelen'

Daarvoor ga je naar het Beheerderspaneel --> Tabblad 'Systeem' en daar klik je aan de linkerkant op 'Gebruikerspaneel' en vervolgens aan de rechterkant bij 'Vrienden en Vijanden' op 'Uitschakelen'
hanff.nl
Hoi Ron
Beheerderspaneel --> Tabblad 'Systeem' en daar klik je aan de linkerkant op 'Gebruikerspaneel'
daar was ik nog niet eerder geweest.
Super bedankt.
weer heel veel geleerd.
Beheerderspaneel --> Tabblad 'Systeem' en daar klik je aan de linkerkant op 'Gebruikerspaneel'
daar was ik nog niet eerder geweest.
Super bedankt.
weer heel veel geleerd.