sql andersom uitvoeren.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
halsiemp3

sql andersom uitvoeren.

Bericht door halsiemp3 » 05 feb 2009, 19:18

hoe maak ik deze weer ongedaan..?

INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('news_forum', 'This is the forum News line in red.');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('news_world', 'This is the World News line in green.');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('news_sport', 'This is the sport News line in blue.');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('forum_color', 'FF0000');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('world_color', '00FF00');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('sport_color', '0000FF');

Jim
Contacteer:

Re: sql andersom uitvoeren.

Bericht door Jim » 05 feb 2009, 20:07

Je wilt waarschijnlijk de MOD installeren, toch? Dan kan je die SQL Queries gewoon laten staan, je hoeft ze niet te verwijderen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

halsiemp3

Bericht door halsiemp3 » 05 feb 2009, 20:14

nee heb hem geinstalleerd maar is niet wat ik wil dus wil de mod weer deinstaleren maar niet me database onnodig vol laten lopen met codes die toch niet worden gebruikt dus wil de code uit me database verwijderen..:P

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 05 feb 2009, 21:15

Dit zou moeten werken:

Code: Selecteer alles

DELETE FROM phpbb_config WHERE config_name IN ('news_forum', 'news_world', 'news_sport', 'forum_color', 'world_color', 'sport_color')

halsiemp3

Bericht door halsiemp3 » 06 feb 2009, 16:58

Geweldig het werkt

Plaats reactie