hoe maak ik deze weer ongedaan..?
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('news_forum', 'This is the forum News line in red.');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('news_world', 'This is the World News line in green.');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('news_sport', 'This is the sport News line in blue.');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('forum_color', 'FF0000');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('world_color', '00FF00');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES('sport_color', '0000FF');
sql andersom uitvoeren.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: sql andersom uitvoeren.
Je wilt waarschijnlijk de MOD installeren, toch? Dan kan je die SQL Queries gewoon laten staan, je hoeft ze niet te verwijderen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
nee heb hem geinstalleerd maar is niet wat ik wil dus wil de mod weer deinstaleren maar niet me database onnodig vol laten lopen met codes die toch niet worden gebruikt dus wil de code uit me database verwijderen..

Dit zou moeten werken:
Code: Selecteer alles
DELETE FROM phpbb_config WHERE config_name IN ('news_forum', 'news_world', 'news_sport', 'forum_color', 'world_color', 'sport_color')
Geweldig het werkt