- Adres van je forum: http://www.ghomego.be
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
Hallo, ik heb phpbb3.0.3 geinstalleerd op mijn website. Alles verliep goed. Heb diverse forum aangemaakt: zoals even voorstellen, agenda enz... zo ook linken. Nu was ik een link aan het intypen: eerst titel dan wat uitleg en tenslotte de codes genomen [url/] link [\url] en dan op bevestiging geklikt en 'bats' een witte pagina, geen website meer te zien. Nu ben ik het zowat beu om telkens mijn webruimte leeg te maken, alsook de Msql, en het dan weer opnieuw te plaatsen en te installeren. Telkens verloop de installatie goed, ik krijg mijn website forum te zien, en als ik een bericht geplaatst hebt kreeg ik eerder ook een witte pagina. Wat is er hier loos, wat deed ik verkeerd, wat moet ik aanpassen opdat alles goed verloopt.
Het moet ook nog leuk blijven he. Of is phpbb echt niet aan te raden? Is er nog een andere soort forumsoftware dan phpbb3.0.3, alstublieft kan iemand me helpen.
..
Dubbelpost samengevoegd.
- Derky
Nu heb ik ook wat rondgekeken hier op de forum, en daarin zag dat men de cache moest leeg maken in geval van een witte pagina. Dit heb ik dan ook gedaan, en inderdaad mijn forum is terug te zien. Maar... zal dit probleem regelmatig terug keren? Zal mijn website forum dan regelmatig wegvallen, een witte pagina tonen, of is er iets dat het geheel stabiel kan houden. Want een forum dat niet bereikbaar is is ook niet interessant he.
kan iemand dan zeggen wat ik moet doen, wat de fout kan ophelderen? Alvast mijn dank.
Het kan toch ook niet dat de cache steeds leeg gemaakt moet worden, d'r moet toch iets gemakkelijker zijn of niet? Cache staat ingesteld op 777 (CHMOD, bij mij heet dat bestandsatributen, ik gebruik FileZilla FTP)