Ik heb toch al zoveel mensen via PB geholpen.
En ik ben trouwens ook door jou geholpen. via msn

En als sommige mensen dat handiger vinden.
Waarom zou ik het dan niet doen.
Ik heb er geen problemen mee
Daar ben ik het nou ook mee eensJacky schreef:Mijn 2 namen zijn Poduim 4 en Headhout.
De rest verdient het volgens mijn niet om de naam mod te dragen.
Ze bieden soms niet de juiste hulp en komen nu en dan eens wat agresief uit de hoek
Dat is wel waar, maar vergeeet niet dat andere mensen hier ook veel support geven en dan gooit hij verwijten naar je hoofd.maar er ligt wel een kern van waarheid in
Daar geef ik je gelijk, maar daarom moet hij andere mensen die ook support geven niet gaan uitsluiten!Daar ben ik het nou ook mee eens Podium 4 helpt waar hij kan evenals headhout Als men nou gelijk weer zo *beep* tegen me gaat doen geven ze dus Jacky gelijk en mij ook
Ik voel me niet aangevallen, niet aangesproken, niet bedrijgt enzovoorts.mosymuis schreef:Wat zijn dit nu weer voor reacties? Hebben beginners geen recht om hun mening te geven? Of voelen jullie je wellicht aangesproken en daardoor aangevallen? Ik snap wat Jacky bedoelt, de reden dat ik me niet eerder met dit topic heb bemoeid was inderdaad dat ik denk dat sommigen het te graag willen en daar erg ver in willen gaan.
Jacky's statement dat enkel de twee mensen die hij/zei noemde goede support geven vind ik wat ver gaan en doet tekort aan vele anderen, maar er ligt wel een kern van waarheid in. Zelfs in de Support forums word inmiddels met modder naar elkaar gegooid om er zelf maar zo goed mogelijk uit te komen.