[discussie] Mod op phpBB.nl

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen

Mijn favo kandidaat is:

MosyMuis
0
Geen stemmen
FlorisD
2
25%
LadyBug
4
50%
DaMnNaTiOn
0
Geen stemmen
Podium4
1
13%
Leipo
1
13%
DeMolT
0
Geen stemmen
Matel
0
Geen stemmen
Anders namelijk:
0
Geen stemmen
Anders namelijk:
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 8

michaa113
Contacteer:

Bericht door michaa113 » 14 okt 2003, 21:14

waarom niet he...
Ik heb toch al zoveel mensen via PB geholpen.
En ik ben trouwens ook door jou geholpen. via msn :wink:
En als sommige mensen dat handiger vinden.
Waarom zou ik het dan niet doen.
Ik heb er geen problemen mee
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 20 nov 2003, 19:18

Ik vind het wel soms lastig dat mensen je toevoegen op MSN en je vragen stellen die ze evengoed op het forum kunnen vragen en opgelost worden. Veel kan je er eigenlijk niet aan doen alleen je e-mail geheim houden.

DeMolT

Bericht door DeMolT » 21 nov 2003, 23:21

ik moest mun msn status gwoon op afwezig zetten een tijd want anders vlogen de vragen me om de oren ma heb ik nu geen last meer van :D
af en toe nog es

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 21 nov 2003, 23:22

Ach ja, je wend er na een tijdje wel aan :wink:
lastmodified.net

Jacky

Bericht door Jacky » 22 nov 2003, 11:50

Ik ben nog niet zolang op het forum hier, maar zie meteen al wie voor mod zou dienen en wie niet, kan je hier meteen uit de berichten halen.
De meeste personen vragen en smeken zelfs om mod te worden en dat is al een slecht begin.
BTW waarom willen ze mod worden, omdat ze dan een beetje macht hebben op het forum ? wat heb je daaraan ?

Ik heb al 2 personen gezien die zeker de naam mod waard zijn, omdat ze ten eerste nooit vragen om mod te zijn (weet zelfs niet of ze het willen zijn )
En omdat ze goede hulp bieden en dan spreek ik uit ervaring, alleen die 2 personen hebben altijd de juiste hulp geboden, de rest slaat er soms met de pet naar.
En ze gaan goed met mensen om kortom ze weten hoe een forum beheerd moet worden.

Mijn 2 namen zijn Poduim 4 en Headhout.
De rest verdient het volgens mijn niet om de naam mod te dragen.
Ze bieden soms niet de juiste hulp en komen nu en dan eens wat agresief uit de hoek :roll:
Laatst gewijzigd door Jacky op 22 nov 2003, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 22 nov 2003, 12:29

Het liefst zou ik deze topic gesloten zien... En nix gelijkaardigs meer terugzien...
Dit was het begin van de vele ruzies... :roll:

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 22 nov 2003, 18:15

Bluh, Webbie sluit hem ff..
De nieuwkomertjes beginnen nu ook al..
[+] Isento at DeviantArt

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 22 nov 2003, 18:38

Sluit dit maar direct. Kga niet gaan reageren op Jacky z'n bericht. Hiermee zoekt hij ruzie met vele mensen die hier support geven! Zielig.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 22 nov 2003, 20:31

Wat zijn dit nu weer voor reacties? Hebben beginners geen recht om hun mening te geven? Of voelen jullie je wellicht aangesproken en daardoor aangevallen? Ik snap wat Jacky bedoelt, de reden dat ik me niet eerder met dit topic heb bemoeid was inderdaad dat ik denk dat sommigen het te graag willen en daar erg ver in willen gaan.

Jacky's statement dat enkel de twee mensen die hij/zei noemde goede support geven vind ik wat ver gaan en doet tekort aan vele anderen, maar er ligt wel een kern van waarheid in. Zelfs in de Support forums word inmiddels met modder naar elkaar gegooid om er zelf maar zo goed mogelijk uit te komen. :roll:

Duvelske
Contacteer:

Bericht door Duvelske » 22 nov 2003, 22:47

Jacky schreef:Mijn 2 namen zijn Poduim 4 en Headhout.
De rest verdient het volgens mijn niet om de naam mod te dragen.
Ze bieden soms niet de juiste hulp en komen nu en dan eens wat agresief uit de hoek :roll:
Daar ben ik het nou ook mee eens ;) Podium 4 helpt waar hij kan evenals headhout ;) Als men nou gelijk weer zo *beep* tegen me gaat doen geven ze dus Jacky gelijk en mij ook :twisted:
Bezoek ook ns mn site:
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org

Laturzzz,
Duvelske

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 23 nov 2003, 08:58

maar er ligt wel een kern van waarheid in
Dat is wel waar, maar vergeeet niet dat andere mensen hier ook veel support geven en dan gooit hij verwijten naar je hoofd.
Daar ben ik het nou ook mee eens Podium 4 helpt waar hij kan evenals headhout Als men nou gelijk weer zo *beep* tegen me gaat doen geven ze dus Jacky gelijk en mij ook
Daar geef ik je gelijk, maar daarom moet hij andere mensen die ook support geven niet gaan uitsluiten!

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 23 nov 2003, 13:55

mosymuis schreef:Wat zijn dit nu weer voor reacties? Hebben beginners geen recht om hun mening te geven? Of voelen jullie je wellicht aangesproken en daardoor aangevallen? Ik snap wat Jacky bedoelt, de reden dat ik me niet eerder met dit topic heb bemoeid was inderdaad dat ik denk dat sommigen het te graag willen en daar erg ver in willen gaan.

Jacky's statement dat enkel de twee mensen die hij/zei noemde goede support geven vind ik wat ver gaan en doet tekort aan vele anderen, maar er ligt wel een kern van waarheid in. Zelfs in de Support forums word inmiddels met modder naar elkaar gegooid om er zelf maar zo goed mogelijk uit te komen. :roll:
Ik voel me niet aangevallen, niet aangesproken, niet bedrijgt enzovoorts.
Maar gewoon dat ''smeken'' enzo.
Alleen timgoud en Kieke en nog een enkel hebben gezegd dat ze ''graag'' mod zouden zijn.
Maar waar zie jij ze smeken.
[+] Isento at DeviantArt

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 23 nov 2003, 14:09

Dat smeken moet je niet letterlijk opvatten, Jacky bedoelt waarschijnlijk dat veel mensen er alles voor doen om mod te worden, door in de twee mod topics en zelfs in de algemene onderwerpen in Support elkaar voordurend proberen af te troeven. De voortdurende strijd tussen een klein groepje mensen die hier sinds een maandje of wat heerst, dáár gaat het om. Jullie zijn meer bezig met het mod-worden dan het helpen van mensen. :roll:

Jacky

Bericht door Jacky » 23 nov 2003, 14:41

Ik heb mischien verkeerde woorden gebruikt, maar ik zie dat sommige mensen weten waar ik naartoe wil.
Maar de Admins zien nu ook wel wie ze mod moeten maken en wie niet, en om suport te bieden hoef je toch geen mod te zijn.

DeMolT

Bericht door DeMolT » 23 nov 2003, 21:54

ik vind dat iedereen zijn mening moet kunnen geven ook al is ie nieuw hier.
maar tog moet dit topic gesloten worden en als er een mod nodig is kan webmasterx na een tijdje wel zien wie het aan kan/wil :wink:

Slotje

Plaats reactie