UCP rond regel 380 is ook niet goed:
Code: Selecteer alles
'SIGNATURE_EXPLAIN' => 'Een blok tekst dat je kan optioneel aan al je berichten kan toevoegen. Er is een limiet van %d tekens.',
'SIGNATURE_EXPLAIN' => 'Een blok tekst dat je kan optioneel aan al je berichten kan toevoegen. Er is een limiet van %d tekens.',
'acl_a_user' => array('lang' => 'Kan gebruikers beheren', 'cat' => 'user_group'),
array('lang' => 'Kan gebruikers beheren<br /><em>Dit voegt ook de mogelijkheid toe om de gebruikers browser agent te zien in de wie is er online lijst.</em>', 'cat' => 'user_group'),
'acl_a_user' => array('lang' => 'Kan gebruikers beheren<br /><em>Dit voegt ook de mogelijkheid toe om de gebruikers browser agent te zien in de wie is er online lijst.</em>', 'cat' => 'user_group'),
gewoon common.php niet acp/common.php maar common.phpMandersOnline schreef:Kan je mij aangeven welke common.php dat is? en eventueel de regel, scheelt weer zoeken namenlijk
Verder ga ik ook even kijken om die spaties er uit te gaan halen, deze zal wel in meerdere bestanden voorkomen neem ik aan.
Grootte avatarmap: 51.69 KiB
Databasegrootte: 2.45 MiB Grootte van geplaatste bijlagen: 1.05 MiB
was in de oorsponkelijke vertaling:Alleen letters en spaties
Alphanumeriek is toch wel wat anders dan "letters", het betreft namelijk oa. ook cijfers.Alphanumeric only
'USERNAME_ALPHA_ONLY' => 'Alleen letters en spaties',
'USERNAME_ALPHA_SPACERS' => 'Alleen letters, cijfers en spaties',
'USERNAME_ASCII' => 'ASCII (geen internationale unicode)',
'USERNAME_LETTER_NUM' => 'Alleen letters en cijfers',
'USERNAME_LETTER_NUM_SPACERS' => 'Alleen letters, cijfers en spaties',
'USERNAME_CHARS' => 'Limiet aantal tekens gebruikersnaam',
'USERNAME_CHARS_ANY' => 'Elk teken',
'USERNAME_ALPHA_ONLY' => 'Alleen alphanumeriek',
'USERNAME_ALPHA_SPACERS' => 'Alleen alphanumeriek en spaties',
'USERNAME_ASCII' => 'ASCII (geen internationale unicode)',
'USERNAME_LETTER_NUM' => 'Alleen letters en cijfers',
'USERNAME_LETTER_NUM_SPACERS' => 'Alleen letters, cijfers en spaties',
'USERNAME_CHARS' => 'Beperk gebruikersnaam karakters',
'USERNAME_CHARS_ANY' => 'Elk teken',
Dat is niet het geval, en levert verwarring bij beheerders op (voorbeeld 1 en 2)JimB schreef: En ik vind het neerkomen op alleen letters en spaties, zoals het nu ook vertaald is.
Alphanumeriek is echter geen woord wat in de van Dale voorkomt, maar je doet het oorspronkelijke alpanumeric tekort door het te vertalen met "alleen letters". Dat is niet correct, zoals je o.a. in de Wikipedia kan lezen.The alphanumeric character set consists of the numbers 0 to 9 and letters A to Z.
Dan krijg je weer een dubbele vermelding van de vertaling.JimB schreef:Dan zal je het woord Alphanumeriek beter kunnen vertalen voor: Alleen letters en cijfers.
Wij kennen het woord alpha namelijk niet. Alfa daarentegen welheadout schreef:Alphanumeriek is echter geen woord wat in de van Dale voorkomt, maar je doet het oorspronkelijke alpanumeric tekort door het te vertalen met "alleen letters". Dat is niet correct, zoals je o.a. in de Wikipedia kan lezen.
Thanks.BetaDevil schreef:Bedankt voor het melden headout. We zullen er zo snel mogelijk naar kijken.
You're right! Ik kon in nederlandstalige Wikipedia de juiste term al niet vinden, maar die bestaat wel degelijk.Lucas schreef:Wij kennen het woord alpha namelijk niet. Alfa daarentegen welDus dan zou het alfanummeriek worden. Maar er zal naar gekeken worden. ^^