Ik geloof dat laatste bezoek gewoon de vorige sessie neemt. Mijn laatste bezoek was
Je laatste bezoek was 20 dec 2007 23:09
hoewel ik nu weldegelijk post.Of vergis ik me nu volledig?
Ik geloof dat laatste bezoek gewoon de vorige sessie neemt. Mijn laatste bezoek was
Je laatste bezoek was 20 dec 2007 23:09
hoewel ik nu weldegelijk post.Inderdaad,Robin Huurman schreef:Haha, dat vond ik juist voor phpBB2. Het mooie van zo'n wedstrijd vind ik eigenlijk altijd om te zien hoe creatief sommige mensen kunnen zijn met toch heel weinig middelen. Bovendien zijn er wel een aantal phpBB3 fora die er uit springen naar mijn mening.
Gaan we capsones krijgenDark Inca schreef:En als iemand genoeg van phpBB weet, weet hij dat mijn phpBB2 forum de meest advanced mods bevat (ook incompatible). Maar tja, wie ziet daar heen?
Dark Inca schreef:Inderdaad,Robin Huurman schreef:Haha, dat vond ik juist voor phpBB2. Het mooie van zo'n wedstrijd vind ik eigenlijk altijd om te zien hoe creatief sommige mensen kunnen zijn met toch heel weinig middelen. Bovendien zijn er wel een aantal phpBB3 fora die er uit springen naar mijn mening.
En als iemand genoeg van phpBB weet, weet hij dat mijn phpBB2 forum de meest advanced mods bevat (ook incompatible). Maar tja, wie ziet daar heen?
Vind het forum zelf niet echt geslaagd, maar wilde het wel eens laten zien.
Iemand waarmee ik kan pratenDoubleJ schreef:Naar mijn mening is het kunnen instaleren van mods niet een uiting van creativiteit...
Het uitwerken van mods in stijlen vergt al weer wat meer creativiteit om ze mooi weg te werken in layouts, en zelf mods maken is nog creatiever..
Het is niet gemakkelijk, maar je kan het natuurlijk alijd proberenRobin Huurman schreef:Tjah, kan zijn... maar een hele site op phpBB laten draaien is ook niet gemakkelijk hoor
Dit is juist bij phpBB3, heel eenvoudig... en bij phpBB2 was het ook niet heel moeilijk.Robin Huurman schreef:Tjah, kan zijn... maar een hele site op phpBB laten draaien is ook niet gemakkelijk hoor
SFB schreef:Vraag aan organisatie: aanstaande donderdag/vrijdag gaat mijn forum dicht ivm een verhuizing naar een andere server en de gelijktijdige databaseconversie van phpBB 2 naar phpBB 3. Moeten jullie nog wat rondkijken, of is alles voor mijn forum al klaar? Zonodig kan ik namelijk bepaalde IP's toegang geven, maar liever niet als het niet nodig is...
Geen tijd, je hebt 2 weken vakantie als scholiersimvader schreef:Ik ben laatste, dat weet ik zeker... mijn forum is zooi door een paar grote domme foutjes, en mijn grote luiheid om dat niet te fixen, tenminste geen luiheid maar geen tijd...