10th_user schreef:kevin1979 schreef:Heb je geen nederlandse knoppenset? de button antwoord heet bij jou post reply, mogelijk is het daar fout gegaan
De buttons hebben niks met die icons te maken
GtheB schreef:Ik heb geen nederlandse buttons ervan, maar ik heb wel het mapje EN veranderd in NL. Dat is toch niet een probleem hiervoor ?
Lijkt me zeer sterk, bij de knoppen kan je (misschien wel in RC8

) volgens mij niet de icons veranderen, dat moet namelijk in "./styles/xx/imageset"..
Nee heeft niks met RC8 te maken, RC8 werkt prima zonder fouten of iets dergelijks.
In viewforum.php moet de fout zitten, misschien kan je eerst even bij "Bron bekijken" de goede class opzoeken, en die dan veranderen in ./styles/xx/template
in het bestand viewforum.php
Dit heeft er ook totaal niks mee te maken, viewforum.php een class opzoeken, nou hoop echter dat er in dat php bestand geen classes staat anders zou het niet echt veilig zijn.
Het zal een andere zaak zijn dat je viewforum_body.html even moet nakijke, want wellicht heeft de auteur wat verkeerd aangepast.
Je kan het zelf doen of even contact opnemen met de auteur, de auteur kenende zal het zo oplossen voor je.
Het zal met een verkeerde plaats van POST_ICON_IMG en waarschijlijk wou hij de onnodige row wegwerken, maar dat het succesvol is gebeurt.
subsilver2 gebruikt namelijk een extra row voor alle icoons, zelf heb ik dat makkelijker opgelost met mijn stijl FIsubice2 door een style atribuut er voor toetevoegen.