Topics bekijken layout vreemd

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
GtheB

Topics bekijken layout vreemd

Bericht door GtheB » 10 dec 2007, 16:59

Dag allemaal,

Ik heb zojuist PHPBB3 RC8 geinstalleerd en vervolgens ook een stijl gedownload en geinstalleerd. Het stijl Bo2Soft overzicht ziet er perfect uit. Maar er is een probleempje, wanneer ik een onderwerp selecteer en het wil bekijken is de layout hiervan een beetje vreemd. Het zijn namelijk breede cellen en er zit een hokje bij die helemaal leeg is. (Zie screenshot). Ik weet 100% dat dit style gemaakt is voor RC8. Wanneer ik het standaard style gebruik is alles normaal. Zou iemand mij misschien hierbij kunnen helpen?

MVG,

Gokhan

Afbeelding

EDIT: Website url http://zevzek.kilu.de
Laatst gewijzigd door GtheB op 10 dec 2007, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

lifeguard
Contacteer:

Re: Topics bekijken layout vreemd

Bericht door lifeguard » 10 dec 2007, 17:07

Schiet mij maar lek, maar ik zie niks vreemds :o

Ben ik nu scheel....
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

GtheB

Bericht door GtheB » 10 dec 2007, 17:10

Hehe.. Ik weet het ook niet maar als je naar het rood omcirkelde plek kijkt.. ZIe je dat daar het topic titel niet opgeschoven is ?

Johan

Bericht door Johan » 10 dec 2007, 18:35

Ja, want in de meest linkje kolom staat het topic-image :)
Als je blijft denken dat dit fout is kan je het aanpassen, moet je misschien even vragen ergens dan :D
Voormalig Support Teamlid

GtheB

Bericht door GtheB » 10 dec 2007, 18:48

10th_user schreef:Ja, want in de meest linkje kolom staat het topic-image :)
Als je blijft denken dat dit fout is kan je het aanpassen, moet je misschien even vragen ergens dan :D
Zoals waar vragen ? :roll:

Johan

Bericht door Johan » 10 dec 2007, 21:20

Nieuw topic in 3.0 Stijlen,
Gevraagd (Prikbord)
Ander forum

GtheB

Bericht door GtheB » 10 dec 2007, 22:08

Hmm ik hoop toh dat ik hier hulp krijg.. alsnog bedankt..

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 10 dec 2007, 23:01

Heb je geen nederlandse knoppenset? de button antwoord heet bij jou post reply, mogelijk is het daar fout gegaan
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

GtheB

Bericht door GtheB » 11 dec 2007, 08:48

Ik heb geen nederlandse buttons ervan, maar ik heb wel het mapje EN veranderd in NL. Dat is toch niet een probleem hiervoor ?

Johan

Bericht door Johan » 11 dec 2007, 14:19

kevin1979 schreef:Heb je geen nederlandse knoppenset? de button antwoord heet bij jou post reply, mogelijk is het daar fout gegaan
De buttons hebben niks met die icons te maken :roll:
GtheB schreef:Ik heb geen nederlandse buttons ervan, maar ik heb wel het mapje EN veranderd in NL. Dat is toch niet een probleem hiervoor ?
Lijkt me zeer sterk, bij de knoppen kan je (misschien wel in RC8 :|) volgens mij niet de icons veranderen, dat moet namelijk in "./styles/xx/imageset"..

In viewforum.php moet de fout zitten, misschien kan je eerst even bij "Bron bekijken" de goede class opzoeken, en die dan veranderen in ./styles/xx/template in het bestand viewforum.php

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 11 dec 2007, 14:26

10th_user schreef:
kevin1979 schreef:Heb je geen nederlandse knoppenset? de button antwoord heet bij jou post reply, mogelijk is het daar fout gegaan
De buttons hebben niks met die icons te maken :roll:
GtheB schreef:Ik heb geen nederlandse buttons ervan, maar ik heb wel het mapje EN veranderd in NL. Dat is toch niet een probleem hiervoor ?
Lijkt me zeer sterk, bij de knoppen kan je (misschien wel in RC8 :|) volgens mij niet de icons veranderen, dat moet namelijk in "./styles/xx/imageset"..
Nee heeft niks met RC8 te maken, RC8 werkt prima zonder fouten of iets dergelijks.
In viewforum.php moet de fout zitten, misschien kan je eerst even bij "Bron bekijken" de goede class opzoeken, en die dan veranderen in ./styles/xx/template in het bestand viewforum.php
Dit heeft er ook totaal niks mee te maken, viewforum.php een class opzoeken, nou hoop echter dat er in dat php bestand geen classes staat anders zou het niet echt veilig zijn.

Het zal een andere zaak zijn dat je viewforum_body.html even moet nakijke, want wellicht heeft de auteur wat verkeerd aangepast.
Je kan het zelf doen of even contact opnemen met de auteur, de auteur kenende zal het zo oplossen voor je.
Het zal met een verkeerde plaats van POST_ICON_IMG en waarschijlijk wou hij de onnodige row wegwerken, maar dat het succesvol is gebeurt.
subsilver2 gebruikt namelijk een extra row voor alle icoons, zelf heb ik dat makkelijker opgelost met mijn stijl FIsubice2 door een style atribuut er voor toetevoegen.

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 11 dec 2007, 15:46

Ik heb net een mailtje gehad met het bericht dat de auteur versie 1.1.0 klaar heeft.

Alleen zijn download werkt niet. :roll:
Dus grote kans dat het hierin al gefixed is. ;) (maar nog effe wachten tot ik antwoord/download heb)

GtheB

Bericht door GtheB » 11 dec 2007, 18:31

Derky schreef:Ik heb net een mailtje gehad met het bericht dat de auteur versie 1.1.0 klaar heeft.

Alleen zijn download werkt niet. :roll:
Dus grote kans dat het hierin al gefixed is. ;) (maar nog effe wachten tot ik antwoord/download heb)
Aha, Bedankt Derky!!.. je bent echt een top.. Ik heb ook geprobeerd om op de website van de style auteur te registreren maar helaas lukt mij dat niet. Registratie is gesloten. Ik hoop dat jij zo snel mogelijk hebt.

En ook aan alle leden, bedankt voor jullie alle berichten! ;)

EDIT: Downloadlink gevonden:

http://www.bozuntu.org/bo2Soft_110_RC8.zip

Of het werkt laat ik jullie nog allemaal weten.

EDIT2: Geen verschil in.. werkt niet..

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 11 dec 2007, 20:07

GtheB schreef:EDIT2: Geen verschil in.. werkt niet..
Heb je de cache gewist na het updaten van de stijl. In je ACP, Stijlen =>> Templates, Thema's, afbeeldingsset =>> Vernieuw.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

GtheB

Bericht door GtheB » 11 dec 2007, 20:25

Niek schreef:
GtheB schreef:EDIT2: Geen verschil in.. werkt niet..
Heb je de cache gewist na het updaten van de stijl. In je ACP, Stijlen =>> Templates, Thema's, afbeeldingsset =>> Vernieuw.
Yes ik heb zelf het style opnieuw geinstalleerd.. Maar het probleem blijft het zelfde..

EDIT1: Waar ik trouwens wel ben achtergekomen is wanneer ik het onderwerp titel heel erg lang maak, dat dan het overzicht er wel normaal uitziet.. Maar hoe ik dat moet oplossen weet ik niet..

Plaats reactie