netjes van je, echt waar.. en over dat jatten kan ik nog iets vertellen (wel beetje offtopic..)mosymuis schreef:Ik wil hier anders toch even op ingaan, niet dat ik LadyBug persoonlijk wil aanvallen maar feit is wel dat ik, voor zover ik weet, het eerste Nederlandse forum was dat de naam Babecheck introduceerde. Dit heb ik even nagezocht met Google.headout schreef:Laten we wel wezen: het hele internet is gewoon een en al kopieren/plakken, dus degeen die hier beweert de 1e ergens mee geweest te zijn, snapt dat niet helemaal. Dus aub geen discussies over wie er eerst was, dat waren beide fora (of onderdelen ervan) namelijk niet.
Natuurlijk is ieder onderwerp al eens behandeld, ook mijn vrouwen en warez forums zijn niet de eerste, maar ik probeer wel in alles dingen zelf te bedenken en probeer alles behalve standaard te zijn. Jammer genoeg gaat dit voor veel forums niet op, ik noem bijvoorbeeld het Lincoln forum wat echt talloze ideëen en items van mijn forum heeft overgenomen, vaak ook nog eens letterlijk. Je zou deze discussie eens van begin tot eind moeten doorlezen, dan kom je pas te weten hoe brutaal sommige forumeigenaren soms zijn. Hij ontkent, hij dreigt, hij verwijt ons zelfs van diefstal.
Wat ik hiermee wil zeggen? Het kan altijd erger; LadyBug is op zich een leuke admin en dat hij toevallig 2 forumitems van mij heeft "geleend" neem ik hem echt niet zo kwalijk. Het is vaak meer de manier waaróp het gebeurt, wat me stoort. En wat dat betreft kan ik met LadyBug nog goed door één deur. (als er deuren waren)
op het oldtimer forum, had 1 van de admins een speciaal logo (stickerlogo) gemaakt met de naam van de club erin, wat is er nu gebeurd, een zeker persoon heeft dat gewoon overgenomen en zijn naam (zijn clubje) erin gezet, nu vond die 1e admin dat niet zo erg (hij wist het pas na een tijdje) en zei er dus niks van om geen geruzie te krijgen.. nu kreeg hij ineens een mail: jah, je hebt mn logo gejat, en ik vecht je aan, je hoort nog van mn advokaat, en ik kom lang en trim je in elkaar
...
triest toch?
zoo respectloos, dus ik vind het best netjes wat je zegt MM