[KIJK] >>>>>>>>>> BabeCheck.nl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Raffel

Bericht door Raffel » 25 okt 2003, 20:59

mosymuis schreef:
headout schreef:Laten we wel wezen: het hele internet is gewoon een en al kopieren/plakken, dus degeen die hier beweert de 1e ergens mee geweest te zijn, snapt dat niet helemaal. Dus aub geen discussies over wie er eerst was, dat waren beide fora (of onderdelen ervan) namelijk niet.
Ik wil hier anders toch even op ingaan, niet dat ik LadyBug persoonlijk wil aanvallen maar feit is wel dat ik, voor zover ik weet, het eerste Nederlandse forum was dat de naam Babecheck introduceerde. Dit heb ik even nagezocht met Google.

Natuurlijk is ieder onderwerp al eens behandeld, ook mijn vrouwen en warez forums zijn niet de eerste, maar ik probeer wel in alles dingen zelf te bedenken en probeer alles behalve standaard te zijn. Jammer genoeg gaat dit voor veel forums niet op, ik noem bijvoorbeeld het Lincoln forum wat echt talloze ideëen en items van mijn forum heeft overgenomen, vaak ook nog eens letterlijk. Je zou deze discussie eens van begin tot eind moeten doorlezen, dan kom je pas te weten hoe brutaal sommige forumeigenaren soms zijn. Hij ontkent, hij dreigt, hij verwijt ons zelfs van diefstal.

Wat ik hiermee wil zeggen? Het kan altijd erger; LadyBug is op zich een leuke admin en dat hij toevallig 2 forumitems van mij heeft "geleend" neem ik hem echt niet zo kwalijk. Het is vaak meer de manier waaróp het gebeurt, wat me stoort. En wat dat betreft kan ik met LadyBug nog goed door één deur. (als er deuren waren)
netjes van je, echt waar.. en over dat jatten kan ik nog iets vertellen (wel beetje offtopic..)

op het oldtimer forum, had 1 van de admins een speciaal logo (stickerlogo) gemaakt met de naam van de club erin, wat is er nu gebeurd, een zeker persoon heeft dat gewoon overgenomen en zijn naam (zijn clubje) erin gezet, nu vond die 1e admin dat niet zo erg (hij wist het pas na een tijdje) en zei er dus niks van om geen geruzie te krijgen.. nu kreeg hij ineens een mail: jah, je hebt mn logo gejat, en ik vecht je aan, je hoort nog van mn advokaat, en ik kom lang en trim je in elkaar
...

triest toch?

zoo respectloos, dus ik vind het best netjes wat je zegt MM

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 25 okt 2003, 21:00

Stefkuh schreef:
Leipo schreef:Vind ik zelf een heel domme reactie..
Zijn topic omhoogschuppen mag hij natuurlijk, dat ie dat doet door middel van een kleine update is misschien wat minder..
Niks is dom, en ik vind het jammer dat mensen hun topic omhoog schoppen. Net of ze anders niet aan leden kunnen komen.
Leipo schreef:Maar niet alles komt van Mosy.. Mosy heeft zelf ook wat afleiding gehad bij zijn eigen forum denk ik.. dus dan kun je Mosy ook ervan beschuldigen..
Eigenlijk kopieert iedereen alles gewoon van elkaar dus wat maakt het uit dat Bug dan 1 forum op een onderwerp gericht maakt wat ook op mosymuis.nl te zien is..
Dan kunnen we jouw ook beschuldigen.. van te voren weet ik zeker dat je andere game-forums bezocht heb enzo dus tja..
Hij heeft er zelfs 2 Babecheck.nl en zonesilver.nl.
Babacheck heeft hij letterlijk overgenomen.
Zonesilver heeft hij een idee op gedaan.
Ladybug doet gewoon lief terwijl hij al jullie ideeën steelt en ermee weg is zonder dat je erover kan beginnen discussiëren.

En ik ben het helemaal met Stefkuh eens dat hij zo probeert aan z'n leden te komen door altijd zijn topic omhoog te schoppen.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 25 okt 2003, 21:14

Raffel schreef:triest toch?

Idd diep triest ja, zijn situatie is in principe min of meer vergelijkbaar met die van mij VS lincoln. Ik ben bang dat sommige mensen nooit echt fatsoen zullen leren op internet :(, maar ik hoop iig dat dat niet betekent dat we het opgeven en leechers ermee weg laten komen. ;)

SPyKoN schreef:En ik ben het helemaal met Stefkuh eens dat hij zo probeert aan z'n leden te komen door altijd zijn topic omhoog te schoppen.
Dat klopt, dat ben ik persoonlijk ook met je eens, maar of dat moreel is is eigelijk weer een discussie op zich. Zolang er geen duidelijk beleid is op dit forum in de zin van regels en/of moderators heeft het ook weinig nut om het onder elkaar uit te vechten; LadyBug heeft strikt gezien immers weinig vaut gedaan aangezien er geen regel is die het hem verbied.

En wat wou je dan? Telkens nieuwe topics over babecheck.nl? Dan liever zo af en toe een omhoog geschopte versie ;)

Raffel

Bericht door Raffel » 25 okt 2003, 21:25

mosymuis schreef:
Raffel schreef:triest toch?

Idd diep triest ja, zijn situatie is in principe min of meer vergelijkbaar met die van mij VS lincoln. Ik ben bang dat sommige mensen nooit echt fatsoen zullen leren op internet :(, maar ik hoop iig dat dat niet betekent dat we het opgeven en leechers ermee weg laten komen. ;)

SPyKoN schreef:En ik ben het helemaal met Stefkuh eens dat hij zo probeert aan z'n leden te komen door altijd zijn topic omhoog te schoppen.
Dat klopt, dat ben ik persoonlijk ook met je eens, maar of dat moreel is is eigelijk weer een discussie op zich. Zolang er geen duidelijk beleid is op dit forum in de zin van regels en/of moderators heeft het ook weinig nut om het onder elkaar uit te vechten; LadyBug heeft strikt gezien immers weinig vaut gedaan aangezien er geen regel is die het hem verbied.

En wat wou je dan? Telkens nieuwe topics over babecheck.nl? Dan liever zo af en toe een omhoog geschopte versie ;)
je bedoelt reëel 8)

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 25 okt 2003, 21:31

Nee ik bedoel moreel, als in "netjes, acceptabel, redelijk" enzo. Misschien had ik beter een ander woord kunnen kiezen maar dit bedoelde ik dus.

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 25 okt 2003, 22:54

mosymuis schreef:Natuurlijk is ieder onderwerp al eens behandeld, ook mijn vrouwen en warez forums zijn niet de eerste, maar ik probeer wel in alles dingen zelf te bedenken en probeer alles behalve standaard te zijn.
Jij snapt wat ik bedoel, zolang een admin dit in zijn achterhoofd houdt komt het met vele sites en forums wel goed.

@Spykon: blijkbaar heb je een gruwelijke hekel aan Ladybug (daar lijkt het wel op in je berichten), ideeen steelt hij niet. Kijk naar je eigen signature: die is ook gejat, als ik jou woorden gebruik. Snap je wat ik bedoel? Dit is geen aanval op je, ik probeer je duidelijk te maken dat het hele internet copy/paste is.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 26 okt 2003, 12:25

Ja ik filter daarom ook de reacties van Spykon eruit.
Die zijn gewoon altijd negatief naar mij toe. maja.

Ik vind dat je me niet kan vergelijken met bv licoln.
Ik stel mij helemaal niet vijandelijk op en geef ook gewoon toe dat mijn idee van het MM forum kwam.

Maar persoonlijk vind ik dat niet zo slecht.
Hij houd het in 1 forum wat meerdere forums doen en ik heb besloten een forum te maken met als hoofdonderwerp babes.

De naam komt ook van hem omdat ik het een goede naam vond die lekker klonk e.d.
Ik heb voor ik mijn .nl adres had ook een tijd babecheck.nl.tt gehad.
Toen heeft MM ook al gezien dat ik "zijn" naam had gebruikt.
Maar verder daar geen probleem van gemaakt.

Nu kan ik nog steeds goed met hem overweg en ik toon respect voor hem zijn forum.

Dus volgens mij is er geen enkel probleem Spykon :roll:

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 26 okt 2003, 12:40

Relluhuuhuhuhhhh!
[+] Isento at DeviantArt

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 26 okt 2003, 22:42

LadyBug schreef:Ja ik filter daarom ook de reacties van Spykon eruit.
Die zijn gewoon altijd negatief naar mij toe. maja.

Ik vind dat je me niet kan vergelijken met bv licoln.
Ik stel mij helemaal niet vijandelijk op en geef ook gewoon toe dat mijn idee van het MM forum kwam.

Maar persoonlijk vind ik dat niet zo slecht.
Hij houd het in 1 forum wat meerdere forums doen en ik heb besloten een forum te maken met als hoofdonderwerp babes.

De naam komt ook van hem omdat ik het een goede naam vond die lekker klonk e.d.
Ik heb voor ik mijn .nl adres had ook een tijd babecheck.nl.tt gehad.
Toen heeft MM ook al gezien dat ik "zijn" naam had gebruikt.
Maar verder daar geen probleem van gemaakt.

Nu kan ik nog steeds goed met hem overweg en ik toon respect voor hem zijn forum.

Dus volgens mij is er geen enkel probleem Spykon :roll:
Probeer je soms alles op mij te schuiven en je niet met Mosymuis te moeten confronteren? En je moet je niet zo gedragen van de big MM zegt dat alles in orde is terwijl hij zijn mond nog niet opengedaan heeft :roll:

DeMolT

Bericht door DeMolT » 27 okt 2003, 07:48

spykon je moet je er gwoon buiten houden.
Ladybug zegt dat ie geen gezeur heeft met MM laat hun da gwoon hun gang gaan...
Jij hebt een gameforum heb je ook nie zelfs bed8....

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 27 okt 2003, 08:53

SPyKoN schreef: En je moet je niet zo gedragen van de big MM zegt dat alles in orde is terwijl hij zijn mond nog niet opengedaan heeft :roll:
Hoeveel ogen heb je?
Ik heb er 2 en heb er ook al een paar posts van Moos bij gezien.. :?
[+] Isento at DeviantArt

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 27 okt 2003, 09:50

Hij leest alleen wat hij wil lezen :roll:

ewoud

Show-off, maar voor SPyKoN -dit-> Piss-off

Bericht door ewoud » 31 okt 2003, 16:02

Het was een luek draadje, van onder de 25 leden naar meer dan 135 in een post. Dat is niet slecht. Beter nog, daar valt een hoop van te leren. Dat het vaak om kleine aanpassingen gaat maakt geen drol uit natuurlijk. Als het meer bezoekers trekt is dat OK.

Natuurlijk lijkt het op spam. Maar goed, Show-off (Heb je een phpBB forum? Coole mod gemaakt? Laat ze hier zien.) is precies daarvoor opgezet natuurlijk.

Wat betreft, pikken, jatten, lenen; startpagina, startkabel, lycos/google/hotbot, Randstad, Kelly, Start, AH, C1000, Lidl, gamertalk, gametrex, en we gaan nog even door.... VW, Audi, Volvo, Fiat, Ducati, Honda, HD, enzovoort... Concurentie dus. Niks (of niet alleen) leden werven door topic omhoog te schoppen.

SPyKoN:
Lees en leer, dan krijg je misschien eens meer dan 29 leden op je forum.... No offence, ik vind je site mooi. Maar tis wel 100% gejat, gestolen en 99% niet origineel, zeg maar 1 uit een pak van 10.000.
Dus speciaal voor jou: PISS OFF.
Ook Stefkuh zou zich wat mij betreft een beetje in kunnen houden...

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 01 nov 2003, 00:04

ewoud schreef:Niks (of niet alleen) leden werven door topic omhoog te schoppen.
Over het algemeen wordt een topic omhoog schoppen voor niets door de topicstarter als "irritant" gezien, is een onderdeeltje van de netetiquette.

Prima als je je forum laat zien. Reageert niemand meer op je topic: dan is het blijkbaar niet interessant genoeg meer. Zorg dan dat je geshowde forum weer interessant wordt, maar niet nutteloos topics omhoog schoppen.

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 01 nov 2003, 09:44

Ik had hem dus vernieuwd met een FUN catogorie.
zodat er meer te doen was als alleen babes spotten :roll:

SPyKoN
Contacteer:

Re: Show-off, maar voor SPyKoN -dit-> Piss-off

Bericht door SPyKoN » 01 nov 2003, 11:40

ewoud schreef:Het was een luek draadje, van onder de 25 leden naar meer dan 135 in een post. Dat is niet slecht. Beter nog, daar valt een hoop van te leren. Dat het vaak om kleine aanpassingen gaat maakt geen drol uit natuurlijk. Als het meer bezoekers trekt is dat OK.

Natuurlijk lijkt het op spam. Maar goed, Show-off (Heb je een phpBB forum? Coole mod gemaakt? Laat ze hier zien.) is precies daarvoor opgezet natuurlijk.

Wat betreft, pikken, jatten, lenen; startpagina, startkabel, lycos/google/hotbot, Randstad, Kelly, Start, AH, C1000, Lidl, gamertalk, gametrex, en we gaan nog even door.... VW, Audi, Volvo, Fiat, Ducati, Honda, HD, enzovoort... Concurentie dus. Niks (of niet alleen) leden werven door topic omhoog te schoppen.

SPyKoN:
Lees en leer, dan krijg je misschien eens meer dan 29 leden op je forum.... No offence, ik vind je site mooi. Maar tis wel 100% gejat, gestolen en 99% niet origineel, zeg maar 1 uit een pak van 10.000.
Dus speciaal voor jou: PISS OFF.
Ook Stefkuh zou zich wat mij betreft een beetje in kunnen houden...
En wie mag jij dan wel zijn met je valse beschuldigingen. Jij komt hier binnen en begint iedereen uit te maken. Wie denk je wel wie je bent?

En dan nog iedereen gaan beschuldigen van ripp-off. Wil niet kinderachtig doen, maar zou dan ook jouw site eens onder de loep nemen indien je die zou hebben. Dus kalm maar...

Ik geraak op een deftige manier aan mijn leden ipv iemands forum vol te spammen. Bij mij komen ze vrijwillig en niet gedwongen! :x

Dus piss zelf off indien je hier de grote baas wil komen uithangen

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 01 nov 2003, 11:48

Relax mensen........er zijn belangriijkere zaken dan elkaar hier het leven zuur maken.

Stef

Bericht door Stef » 01 nov 2003, 11:56

ewoud schreef:Ook Stefkuh zou zich wat mij betreft een beetje in kunnen houden...
En waar mag dit opslaan? :roll:
Ik heb in dit topic 1 keer me mening gegeven?

En waarom zet je het in het wit :?

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 01 nov 2003, 12:20

Stefkuh schreef:
ewoud schreef:Ook Stefkuh zou zich wat mij betreft een beetje in kunnen houden...
En waar mag dit opslaan? :roll:
Ik heb in dit topic 1 keer me mening gegeven?

En waarom zet je het in het wit :?
En dan zeggen ze tegen mij dat ik bazig ben :roll: . Wat denkt die gast dat hij wel is? Als ik m'n mening plaats is die nooit goed :? . En die van Stefkuh zo te zien ook niet.

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 01 nov 2003, 12:27

*zucht :roll:

Gesloten