- Adres van je forum: Privé
Event. modificaties op je forum:een van pb's bekijken als admin.
Wanneer ontstond het probleem?geen probleem maar vraag
phpBB versie: 2.0
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?ja die MOD
Wat is het probleem?

Bvd
En.. je kan die niet omzeilen? of die codatie terugcoderen naar het wachtwoord ofzo? :OElbertF schreef:Je kan ze niet zien omdat ze gecodeerd zijn opgeslagen. Als iemand z'n wachtwoord is vergeten kun je alleen een ander wachtwoord voor de gebruiker instellen.
Zoals BetaDevil aangaf kun je phpBB wel verbouwen, maar huidige wachtwoorden kun je niet uitlezen. MD5 is een onomkeerbare manier van coderen.Fill0x schreef:En.. je kan die niet omzeilen? of die codatie terugcoderen naar het wachtwoord ofzo? :OElbertF schreef:Je kan ze niet zien omdat ze gecodeerd zijn opgeslagen. Als iemand z'n wachtwoord is vergeten kun je alleen een ander wachtwoord voor de gebruiker instellen.
Je weet zelf wel of je forum wachtwoord hetzelfde wachtwoord is als van hotmail, je wil dus het wachtwoord van iemand anders achterhalen.Fill0x schreef:ik wil dit om ook te weten te komen of als ik bijvoorbeeld (normaal doe ik dit niet) het zelfde wachtwoord op een forum heb als op hotmail bijvoorbeeld.
We gaan je niet helpen om een forum om te bouwen tot een wachtwoorden verzamel database, dit om te voorkomen dat je wachtwoorden van gebruikers achterhaald dankzij ons.Fill0x schreef:Kan je van te voren niet wijzigen dat alle wachtwoorden gewoon op geslagen worden ofzo?