en kom met harde feiten!

ik zelf ben voor Intel ze hebben een lage temperatuur ze zijn super snel(FSB van 800Mhz AMD heeft maar 400mhz)!

Intel All the way!
Hier op werd geantwoord:Intel heeft een Pentium 4-processor ontwikkeld die speciaal is bedoeld voor toepassing in spelcomputers. De processor met de toevoeging Extreme Edition maakt gebruik van Hyperthreading-technologie. Met een kloksnelheid van 3,2 GHz en een level 2-cache van 512 Kb en een level 3-cache van 2 MB moet de nieuwe chip de honger van gamers en pc-fanaten naar hogere prestaties voorlopig stillen.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel eens een AMD killer kon gaan worden, met zulk soort hoeveelheden cache gaan de prestaties veelal flink omhoog. Eens kijken wat AMD hiertegen gaat doen.
De eeuwigdurende discussie (tot één van beide failliet gaat). 't Hangt er gewoon vanaf hoe je het bekijkt: - puur op snelheid wint Intel - prijs-kwaliteit wint AMD Apple komt met hun nieuwe G5 ook weer om het hoekje kijken, maar de prijs daarvan is en blijft hoog. Wil je het beste van het beste, koop Intel. Wil je je geld ook nog aan iets anders spenderen, koop AMD.
Ik denk dat het wel algemeen bekend is maar een amd is standaard overgeklokt.... alles word er uitperst daarom kunnen zo ook goedkoper zijn... intel is gewoon stabieler...DeMolT schreef: Ik kan mun P4 van 2,8 naar 3,3ghz overclocken zonder enig hitte probleem.
Bij ons op school hebben we Pentium III 667 MHz systemen staan die zeer traaag zijnDeMolT schreef:AMD loopt absoluut niet stabiel op school werken we met AMD 1000+ we kunnen nauwelijks word opstarten.
Mijn Celereon 366Mhz is sneller als die AMD
jij vind em stabiel omdat je niet anders gewend bent ik heb achter vele amd's gezeten maar intel blijft echt stabieler.matel schreef:Bij ons op school hebben we Pentium III 667 MHz systemen staan die zeer traaag zijnDeMolT schreef:AMD loopt absoluut niet stabiel op school werken we met AMD 1000+ we kunnen nauwelijks word opstarten.
Mijn Celereon 366Mhz is sneller als die AMD![]()
Ik ben zelf voor AMD. Heb zelf een AMD Athlon XP2600 en ben er zeer tevreden over. Lekker snel en stabiel. Hiervoor had ik een XP2000 en daarvoor nog een Duron 800 en een 750.
De K6 serie en alles daarvoor was niet zo best. Vandaar dat ik ook nog een Pentium, een Pentium II en een Pentium III heb gehad. Daarna ging ik pas over op AMD
Ik zit wel vaker achter Intel systemenDeMolT schreef:jij vind em stabiel omdat je niet anders gewend bent ik heb achter vele amd's gezeten maar intel blijft echt stabieler.matel schreef:Bij ons op school hebben we Pentium III 667 MHz systemen staan die zeer traaag zijnDeMolT schreef:AMD loopt absoluut niet stabiel op school werken we met AMD 1000+ we kunnen nauwelijks word opstarten.
Mijn Celereon 366Mhz is sneller als die AMD![]()
Ik ben zelf voor AMD. Heb zelf een AMD Athlon XP2600 en ben er zeer tevreden over. Lekker snel en stabiel. Hiervoor had ik een XP2000 en daarvoor nog een Duron 800 en een 750.
De K6 serie en alles daarvoor was niet zo best. Vandaar dat ik ook nog een Pentium, een Pentium II en een Pentium III heb gehad. Daarna ging ik pas over op AMD
Ik zou is een intel proberen misschien iets duurder maar je krijgt wel waar voor je geld en super goeie service wat ik van AMD niet kan zeggen.