Ergens logisch, maar er zitten er nu een paar tussen, met een andere header, en een keer door colourized gehaalde forums...
Niet echt kansmakers als je het mij vraagt...
Daarom zit ik niet in de jury zeker

Ben het volkomen met je eens, de orginaliteits prijs voor 3.0 kunnen ze beter volledig weglaten. Maja de forums die wel orginele modificaties hebben kun je dan weer zien we de echte phpbb liefhebbers zijn en hun eigen mods maken die verdienen zeker wel waardering naar mijn mening. Maar mensen met ander kleurtje andere header en portal script is beetje te standard als je mij vraagt.lifeguard schreef:Vreemd om te zien dat er nu veel minder aan de forums gemod is, als toen de 2.0 awards er waren.
Ergens logisch, maar er zitten er nu een paar tussen, met een andere header, en een keer door colourized gehaalde forums...
Niet iedereen heeft de kennis tot een MOD maken, maar daar integen kunnen die mensen wel weer goed stijlen.special18 schreef:Ben het volkomen met je eens, de orginaliteits prijs voor 3.0 kunnen ze beter volledig weglaten. Maja de forums die wel orginele modificaties hebben kun je dan weer zien we de echte phpbb liefhebbers zijn en hun eigen mods maken die verdienen zeker wel waardering naar mijn mening. Maar mensen met ander kleurtje andere header en portal script is beetje te standard als je mij vraagt.lifeguard schreef:Vreemd om te zien dat er nu veel minder aan de forums gemod is, als toen de 2.0 awards er waren.
NeeElbertF schreef:Heb jij de stijl van gamehuis gezien? Echt waaar?
Ik heb niet gezien, heb ook niet geconvert vanaf phpBB2, en ook niet de (Niet publiekeElbertF schreef:Heb jij de stijl van gamehuis gezien? Echt waaar?
Nu ga je ons zeker lekker maken met een site die .httacces beveiligd ispaul schreef:Ik heb niet gezien, heb ook niet geconvert vanaf phpBB2, en ook niet de (Niet publiekeElbertF schreef:Heb jij de stijl van gamehuis gezien? Echt waaar?) prosilver versie gemaakt.
Nee, enkel met het verhaalRaimon schreef:Nu ga je ons zeker lekker maken met een site die .httacces beveiligd ispaul schreef:Ik heb niet gezien, heb ook niet geconvert vanaf phpBB2, en ook niet de (Niet publiekeElbertF schreef:Heb jij de stijl van gamehuis gezien? Echt waaar?) prosilver versie gemaakt.
Correct jouw site werkt op, maar is niet.. ( als je de hint snapt )Robin Huurman schreef:wat nou niet origineelMijn hele site werkt op de core van phpBB3, ik heb geen mods voor de forums, omdat ik er geen nodig heb... ik heb een styles demo, custom bbcodes etc.. Mijn stijl is toch vrij uniek dacht ik...
Vreemd die heb ik ook gezienElbertF schreef:Heb jij de stijl van gamehuis gezien? Echt waaar?
HtaccessRaimon schreef:Nu ga je ons zeker lekker maken met een site die .httacces beveiligd is&
Stuur anders Bee ook effe langs, die heeft het vast ook gezien.wizzzzzzzz schreef:Vreemd die heb ik ook gezienElbertF schreef:Heb jij de stijl van gamehuis gezien? Echt waaar?
Een oogopslag :')Raimon schreef:Niet iedereen heeft de kennis tot een MOD maken, maar daar integen kunnen die mensen wel weer goed stijlen.special18 schreef:Ben het volkomen met je eens, de orginaliteits prijs voor 3.0 kunnen ze beter volledig weglaten. Maja de forums die wel orginele modificaties hebben kun je dan weer zien we de echte phpbb liefhebbers zijn en hun eigen mods maken die verdienen zeker wel waardering naar mijn mening. Maar mensen met ander kleurtje andere header en portal script is beetje te standard als je mij vraagt.lifeguard schreef:Vreemd om te zien dat er nu veel minder aan de forums gemod is, als toen de 2.0 awards er waren.
Natuurlijk verdient iemand die een MOD zelf maakt installeerd niet een hogere prijs als iemand die dat niet doet.
Daarbij kom je dan bij het feit uit dat je die mensen benaadeelt die het niet kunnen.
Gelukkig ben jij geen jury anders zou niemand mee doen, kan wel horen dat je alleen in één oog opslag kijkt, en niet van een andere kant, wat toch wel beoorlijk belangrijk is.En voor phpBB3 valt er minder aan te modden dat is waar, maar je kan er veel aan stijlen héééél erg veel zelfs, dus deelnemers be creative![]()
Gewoon iedereen zijn best doen, en het beste uit de kast halen en wie weet win je wel, ik meen dat er ook 2 categorieën waren voor 2.0.x en 3.0.x want als je die samen pakt ga je ook weer onderverdelen![]()
maar nu ga ik redelijk offtopic
Tja dat is de keuze van de deelnemer, daar kan ik niet over beoordelen, en vergeet niet de weg is nog lang naar de uiteindelijke datum, veel kan er veranderenlifeguard schreef:Ik zeg niet dat ik het beter kan.
Sommige hebben inderdaad een mooie site+forum, zoals die hondendierendinges, is in mijn ogen zeker een kansmaker.
Maar zeker 70 % is 3x niks, beetje header, colourize.... thats it. oja, en een portal.
Ik vind zoiets niet award waardig, spijt me zeer.
Klopt open permissies geef je de indruk welkom gasten kom in het forum tuintje, geregistreerd geeft een boze indruk van registeren anders mag je hier niet zijn.En nee, ik kijk er zeker niet snel over heen, ja forums waar je geen permissies hebt om topics te bekijken, die pof ik snle weer weg, aangezien je dan alleen de index kunt beoordelen, en niet een topic pagina.
Maar zoals die dieren/honden forum die zich zelf aangemeld heeft, heb ik lang na gekeken, puur omdat dat juist een mooi opgezet forum is, waar eigenlijk ook weinig aan gedaan is, maar wel net de punten die hem "spannend"maken.
Klopt dat is een mooie, alhoewel ik toch andere gebruikers ("deelnemers") heb gezien die toch niet zoeen standaard forum meer hebben, en hun eigen inbreng smaak hebbenIk heb het hierbij over http://www.dierenforum.nl/forum/portal.php .
Dat noem ik nu dus een volwaardig deelnemer.
Spijt me zeer, maar dat is mijn mening.