Ja phpbb copyright komt erop, ik had elbert al een pm gestuurd dat ik nu bij me vriedin zit, en niet aan me servers vanaf hier kan komen veiligheids maatregeltje

xd dus dat komt er zeker op.
Daarnaast mijn registratie en mail systeem, is stuk spambot minder gevoelig simpelweg omdat dit meer uniek is dan phpbb zelf waar de robotjes elke x weer ontwikkelingen doorvoeren om de grootste forum software aan te pakken daarom doe ik het liever op mijn manier

Daarnaast een ander taalpaket dat is mijn keuze ik heb meer gehardcode omdat ik niet meer van plan ben om meer dan 2 templates te gebruiken en als wel nodig is heb ik mijn aantekeningen. Daarom staat er ook hiazo minder in mijn lang files aangezien het overbodig is.
En ja de urls zijn aangepast met mede dankzij jan support, om het meer seo frendly te krijgen. Daarvoor moesten een aantal dingen totaal verandert worden om een goeie output te creeeren die samen met de rss feed en sitemap samenwerkt. Daarnaast heb ik gewoon de mysql data page mod van phpbb gebruikt voor die streaming pagina's nogal lui om voor 2000 afleverlingen een pagina in elkaar te flatsen

En de download mod waar aan gewerkt wordt. Is een directory reader die de files op abc zal zetten en de directories netjes op een rijtje als links als nav menu's dus en als er een txt in de files staat gebruikt hij die info boven de linksvan de download waar nu nog info staat. Ik werk ook nog aan om de info te bb parsen zodat ik ook bb codes kan gebruiken in die txt files zoals img tags en b tags is wel handig voor de indeling ^^ dus zelfs met iets totaal nieuws gebruik ik iets van phpbb zelf

Dat probeer ik er dus mee te zeggen.
Evt codes kunnen later nog, maar omdat ik dit nogal persoonlijke flame vindt te worden zou ik graag dit soort commentaar via pm verdere gesprekken willen voeren als je dat wilt ^^ Maja voorderest om effe ontopic te gaan.
Ik dacht dus dat aankomende maand 1ste de westrijd was

(oeps) jan corrigeren mij al

dagt echt *beep* kan lang nie alles afhebben

Wat ik nog voor functionaliteit wil doen is, het punten systeem pakken of die kudo's systeem. En dan net zoals in vb groene / roode vakjes weergeven voor je reputatie dat lijkt me wel leuke toevoeging zeg maar zoiets als wiki coolnis hier. Dat lijkt me wel een leuke toevoeging en ik moet nog wat functionaliteit toevoegen wat ik gestript heb

alleen effe de code herzien hier en daarzodat het ook voor mijn forumpie werkt ^^
En voor de mensen waarom ik het ander forum systeem noem dus phpbb 2.0rc1

is omdat het toch mijn versie en interperatie van phpbb is ^^