En hoe heb je die backup gemaakt dan?sfforum schreef:De back up is gemaakt op 26-05-07.

En hoe heb je die backup gemaakt dan?sfforum schreef:De back up is gemaakt op 26-05-07.
Via het admin paneel in het oude forum. (btw de backup is 9mb)Zero Override schreef:En hoe heb je die backup gemaakt dan?sfforum schreef:De back up is gemaakt op 26-05-07.Dat was mijn eigenlijke vraag!
Hoe bedoel je??? moet ik soms eerst mijn backup, via ftp, uploaden naar de server?MandersOnline schreef:vul eens in:
../../foldernaam
Ik reageer op onderstaande:sfforum schreef:Hoe bedoel je??? moet ik soms eerst mijn backup, via ftp, uploaden naar de server?
Ik heb het zelf ook geprobeerd en had netjes ../mp3forum, maar dat werkte niet toen ik deed: ../../mp3forum liep opeens alles goed zonder enig probleem.sfforum schreef:Ik krijg elke keer als ik op "start conversie" druk de volgende foutmelding "Kan het pad naar....
» Het opgegeven pad is ../forums. "
Op dit moment is er geen ../../map. Ik heb namelijk alles verwijderd (ook alle tabellen in de database) en phpbb2 weer opnieuw geinstalleerd, dit omdat ik er 1 grote puinhoop van gemaakt had.MandersOnline schreef:Ik reageer op onderstaande:sfforum schreef:Hoe bedoel je??? moet ik soms eerst mijn backup, via ftp, uploaden naar de server?Ik heb het zelf ook geprobeerd en had netjes ../mp3forum, maar dat werkte niet toen ik deed: ../../mp3forum liep opeens alles goed zonder enig probleem.sfforum schreef:Ik krijg elke keer als ik op "start conversie" druk de volgende foutmelding "Kan het pad naar....
» Het opgegeven pad is ../forums. "
Even ter informatie voor anderen dat mp3forum is gewoon informatie site geen downloads
Die smilies zal ik vanavond doen als ik thuis ben.MandersOnline schreef:Mogelijk moet je even de oude smilies weer plaatsen op die plek
Misschien wel handig om even te melden.Stef schreef:Over e-mail errors in phpBB3 ben ik nog niets tegen gekomen, als je vanuit je hosting geen e-mail had kunnen versturen deed die éne dat ook niet. Mocht je niets hebben verandert is het een bug in phpBB3 en mag je dat hier melden.