[opgelost] Line : 234 File : emailer.php error

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
alstro

[opgelost] Line : 234 File : emailer.php error

Bericht door alstro » 27 feb 2007, 09:37

Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : emailer.php

Na het plaatsen van een posting krijg ik bovenstaande error, posting wordt wel geplaatst. Dit probleem is onstaan nadat de server vanacht verhuist is naar een andere locatie (zelfde hoster)

Coen

Bericht door Coen » 27 feb 2007, 09:49

Hier staat een mooi artikeltje over in de Wiki:

:arrow: http://wiki.phpbb.nl/Mailproblemen

alstro

Bericht door alstro » 27 feb 2007, 10:04

Prophecy schreef:Hier staat een mooi artikeltje over in de Wiki:

:arrow: http://wiki.phpbb.nl/Mailproblemen
Smtp functie staat uit ?

Coen

Bericht door Coen » 27 feb 2007, 10:08

Artikel in de Wiki schreef:Wanneer SMTP aanstaat, is hij haast hetzelfde als deze, enkel staat er waar hierboven :: PHP :: staat, :: SMTP ::, en is de fout iets anders.
Lijkt me vrij duidelijk, SMTP staat uit, dan staat er :: PHP :: en als SMTP aanstaat, staat er :: SMTP ::.

In jouw geval staat SMTP uit, dus komt er :: PHP :: te staan. Gewoon even het artikeltje verder lezen! :)

alstro

Bericht door alstro » 27 feb 2007, 10:13

Prophecy schreef:
Artikel in de Wiki schreef:Wanneer SMTP aanstaat, is hij haast hetzelfde als deze, enkel staat er waar hierboven :: PHP :: staat, :: SMTP ::, en is de fout iets anders.
Lijkt me vrij duidelijk, SMTP staat uit, dan staat er :: PHP :: en als SMTP aanstaat, staat er :: SMTP ::.

In jouw geval staat SMTP uit, dus komt er :: PHP :: te staan. Gewoon even het artikeltje verder lezen! :)
Jaja, ik snap wel hoe het zit, alleen begrijp ik niet waarom het opeens fout gaat, heeft jaren goed gegaan. En doordat hoster de server nu ergens staat is dit probleem opgetreden.

Smtp pakt ie ook niet, en om die mail functie er nu uit te slopen vind ik nou geen optie.

Ik moet het niet in de software zoeken van forum maar meer richting server gaan. Email is namelijk ook down zit ik nu van deze site.

Coen

Bericht door Coen » 27 feb 2007, 10:21

Inderdaad, dan zou je in eerste instantie met je vragen/klachten bij je hoster moeten aankloppen en niet bij de forum-software die altijd prima gewerkt heeft! ;)

alstro

Bericht door alstro » 27 feb 2007, 11:36

alstro schreef:
Prophecy schreef:

Jaja, ik snap wel hoe het zit, alleen begrijp ik niet waarom het opeens fout gaat, heeft jaren goed gegaan. En doordat hoster de server nu ergens staat is dit probleem opgetreden.

Smtp pakt ie ook niet, en om die mail functie er nu uit te slopen vind ik nou geen optie.

Ik moet het niet in de software zoeken van forum maar meer richting server gaan. Email is namelijk ook down zit ik nu van deze site.
Alles werkt weer, lag idd aan de server. Sorry voor het lastig vallen :thumb:

Gesloten