[opgelost] Line : 234 File : emailer.php error
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[opgelost] Line : 234 File : emailer.php error
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Na het plaatsen van een posting krijg ik bovenstaande error, posting wordt wel geplaatst. Dit probleem is onstaan nadat de server vanacht verhuist is naar een andere locatie (zelfde hoster)
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Na het plaatsen van een posting krijg ik bovenstaande error, posting wordt wel geplaatst. Dit probleem is onstaan nadat de server vanacht verhuist is naar een andere locatie (zelfde hoster)
Lijkt me vrij duidelijk, SMTP staat uit, dan staat er :: PHP :: en als SMTP aanstaat, staat er :: SMTP ::.Artikel in de Wiki schreef:Wanneer SMTP aanstaat, is hij haast hetzelfde als deze, enkel staat er waar hierboven :: PHP :: staat, :: SMTP ::, en is de fout iets anders.
In jouw geval staat SMTP uit, dus komt er :: PHP :: te staan. Gewoon even het artikeltje verder lezen!

Jaja, ik snap wel hoe het zit, alleen begrijp ik niet waarom het opeens fout gaat, heeft jaren goed gegaan. En doordat hoster de server nu ergens staat is dit probleem opgetreden.Prophecy schreef:Lijkt me vrij duidelijk, SMTP staat uit, dan staat er :: PHP :: en als SMTP aanstaat, staat er :: SMTP ::.Artikel in de Wiki schreef:Wanneer SMTP aanstaat, is hij haast hetzelfde als deze, enkel staat er waar hierboven :: PHP :: staat, :: SMTP ::, en is de fout iets anders.
In jouw geval staat SMTP uit, dus komt er :: PHP :: te staan. Gewoon even het artikeltje verder lezen!
Smtp pakt ie ook niet, en om die mail functie er nu uit te slopen vind ik nou geen optie.
Ik moet het niet in de software zoeken van forum maar meer richting server gaan. Email is namelijk ook down zit ik nu van deze site.
Alles werkt weer, lag idd aan de server. Sorry voor het lastig vallen :thumb:alstro schreef:Jaja, ik snap wel hoe het zit, alleen begrijp ik niet waarom het opeens fout gaat, heeft jaren goed gegaan. En doordat hoster de server nu ergens staat is dit probleem opgetreden.Prophecy schreef:Lijkt me vrij duidelijk, SMTP staat uit, dan staat er :: PHP :: en als SMTP aanstaat, staat er :: SMTP ::.Artikel in de Wiki schreef:Wanneer SMTP aanstaat, is hij haast hetzelfde als deze, enkel staat er waar hierboven :: PHP :: staat, :: SMTP ::, en is de fout iets anders.
Smtp pakt ie ook niet, en om die mail functie er nu uit te slopen vind ik nou geen optie.
Ik moet het niet in de software zoeken van forum maar meer richting server gaan. Email is namelijk ook down zit ik nu van deze site.