Is de toekomst van phpBB.nl zonde van je tijd dan?wizzzzzzzz schreef:Vraag mij waarlijk af wat deze topic nu nog voor inhoud heeft, er zijn mensen die maar door blijven agreren op een lange post met een kort antwoord endeze erbij...
Zo los je dus niets op, ga hier verder geen aandacht meer aan besteden, zonde van mijn tijd dus...

Er word al de hele tijd bewust naar gestreefd om dit topic zo lang mogelijk open te houden, blijkt maar weer hoe goed mensen sommige topics lezen...MindPrison schreef:Ik ben het hier volledig me eens (bovenstaand bericht). Sluiten die handel...

Zoals Nymphy hier zegt worden er ook bepaalde zaken allang besproken achter 'gesloten deuren'. Kortom, de reactie van jikker snijdt al helemaal geen hout. Had gewoon voorkomen kunnen worden door even het topic helemaal te lezen. Als je je in een discussie wilt mengen, doe het dan wel voorbereid!Nymphy schreef:Anyway, ik ga nu de ideeën die hier allemaal staan richting het modhoekje "schoppen" en dan zullen we er eens mee aan de slag gaan
Heel lang heb ik geprobeert om het achter gesloten deuren te houden. Dat heeft geen zin gehad en toen ben ik tot mijn besluit gekomen om afscheid te nemen van phpBB.nl, iets waar dit topic voor bedoelt was! 'De vuile was buitenhangen' is dus helemaal niet van toepassing, want dat is niet gebeurt! Er is in dit topic hier gevraagd door mensen van het team, naar de mening van de gebruikers!jikker schreef:Hier is de de "vuile was" buiten gehangen.Dit kan als redenen hebben dat de beheerder of admin niet binnen een gesloten topic wenst te reageren op de klachten oid van de mod's.Maar is het dan niet zo dat de wijze waarop nu in het openbaar deze "strijd" word uitgevochten het forum op zich meer schade toebrengt dan het goed doet?Het beeld van de "leiding" krijgt een knauw,en die van de mod's komt over als een zooitje ongeregeld.Terwijl de meeste van hullie,zoniet allen, eigenlijk het beste voor heeft met dit forum.
Nogmaals, lees voortaan even alles voor je post, scheelt een hoop ergernis!