krijg map niet geupload
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

krijg map niet geupload
hallo ik krijg mijn forum maar niet online ik snap er niets van als ik die map uitpak ik open mijn web ftp en ik klik op phpBB2 bladert ie er vdoorheen maar moet die map uploaden wat nu?
tja... ik gebruik lycos tripod...
tja... ik gebruik lycos tripod...
Laatst gewijzigd door sebas op 09 sep 2003, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
heb lol in het leven dan heeft het leven lol in jou! ????? 
Re: krijg map niet geupload
Gebruik een ECHT FTP-programma. Daar kan het wel mee.sebas schreef:hallo ik krijg mijn forum maar niet online ik snap er niets van als ik die map uitpak ik open mijn web ftp en ik klik op phpBB2 bladert ie er vdoorheen maar moet die map uploaden wat nu?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Bij web-ftp is het gevolg dat je alle bestanden 1 voor 1 in een map moet zetten met de goede naam..
Zoals boven gezegd gebruik flash.. zo niet WS FTP 8.0 LE ..
Zoals boven gezegd gebruik flash.. zo niet WS FTP 8.0 LE ..
[+] Isento at DeviantArt
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
[offtopic]
Je forum werkt trouwens ook niet 4ng3l, spijtig was wel nieuwsgierig
Mijn forumpje werkt helaas ook niet meer, vandaar deze vraag:
Kent iemand nog een goede gratis of goedkope host voor fora, bij voorkeur zonder reclame?
Ow en voor de die-hard-peopletjes, ik ben er weer, ga ff mezelf beetje inlezen hier
[/offtopic]
In plaats van I.E. kun je ook gewoon windows explorer gebruiken voor ftp, doe ik op mijn werk ook. Daarmee kun je makkelijk direct hele mappen of bestanden kopieren naar welke map op je server dan ook.
Je forum werkt trouwens ook niet 4ng3l, spijtig was wel nieuwsgierig

Mijn forumpje werkt helaas ook niet meer, vandaar deze vraag:
Kent iemand nog een goede gratis of goedkope host voor fora, bij voorkeur zonder reclame?
Ow en voor de die-hard-peopletjes, ik ben er weer, ga ff mezelf beetje inlezen hier

[/offtopic]
In plaats van I.E. kun je ook gewoon windows explorer gebruiken voor ftp, doe ik op mijn werk ook. Daarmee kun je makkelijk direct hele mappen of bestanden kopieren naar welke map op je server dan ook.
Tja, ik weet het, kheb het weer helemaal verprutst toen ik mods ging installeren!kolly schreef: Je forum werkt trouwens ook niet 4ng3l, spijtig was wel nieuwsgierig![]()
Ik kon dus nooit meer in het configuratiescherm komen en dat was noodzakelijk om verder te kunnen.
Heb het dus verwijderd en ga wel weer een keertje aan de gang met een of dat forum!:)
Angel
Ja das waar! maaruh, wat voor forum had jij dan? waar over ging het bedoel ik!
Misschien kunnen we samen wel een forum opzetten. Ik heb genoeg accounts waarop ik kan hosten (bannerfree nnamelijk nl domeinen)
Als jou intresse een beetje overeen komt met die van mij, dan kunnen we misschien samen een leuk forum opzetten als je dat wat lijkt! Allebei evenveel rechten en zo en gewoon een leuk forum proberen op te zetten en te runnen!
Nou ja, kijk maar of je het wat vind!
Groetjes Angel
Misschien kunnen we samen wel een forum opzetten. Ik heb genoeg accounts waarop ik kan hosten (bannerfree nnamelijk nl domeinen)
Als jou intresse een beetje overeen komt met die van mij, dan kunnen we misschien samen een leuk forum opzetten als je dat wat lijkt! Allebei evenveel rechten en zo en gewoon een leuk forum proberen op te zetten en te runnen!
Nou ja, kijk maar of je het wat vind!
Groetjes Angel
Nou ik had alleen nog maar een forumpje voor de scoutinggroep waar ik bijzit opgezet, maar daardoor wel veel ervaring opgedaan met phpbb.
Maar lijkt me leuk idee ja, wil best samen wat met je maken en als het kan een stukje voor mijn scoutinggroepje van je krijgen?
Maar interesses zijn divers, makkelijkst is om even te msn'en vanavond (want ben nu aan het werk, hehehe). Mijn msn-adres is: kollenstaart@hotmail.com (kun je nu alvast mijn msn-profiel bekijken, daar staan wel aantal van mijn interesses in).
Maar lijkt me leuk idee ja, wil best samen wat met je maken en als het kan een stukje voor mijn scoutinggroepje van je krijgen?

Maar interesses zijn divers, makkelijkst is om even te msn'en vanavond (want ben nu aan het werk, hehehe). Mijn msn-adres is: kollenstaart@hotmail.com (kun je nu alvast mijn msn-profiel bekijken, daar staan wel aantal van mijn interesses in).
Wijziging: In mijn profiel hier staan ook interesses zie ik nu 
Uhm maar wil eigenlijk wel ff weten wat je van mijn voorstel vindt 

Nou als ik eerlijk ben weet ik niet wat divers zijn (duikers?) en als dat zo is dan is dat niet echt een voorkeur van mij? Ik had zelf een algemeen forum zoals sport, relaties, computers, psychologie, uitgaan en vrije tijd enz enz... Omdat je daar denk een een grotere groep mee bestrijkt.
Ennuh over dat account om een forum op te hosten, dat ligt er natuurlijk aan hoeveel traffic je denkt te gaan maken ongeveer en hoeveel ruimte je denkt nodig te hebben!
Laat het maar ffuh weten!
Groetjes Angel
Ennuh over dat account om een forum op te hosten, dat ligt er natuurlijk aan hoeveel traffic je denkt te gaan maken ongeveer en hoeveel ruimte je denkt nodig te hebben!
Laat het maar ffuh weten!
Groetjes Angel
Uhm, ik bedoelde het nederlandse woord "divers", dit betekent volgens de Van Dale: "verschillend, verscheiden"!
Maar ja, zoveel traffic trekt het niet, heb nog geen eens 10 leden momenteel, maar die houden wel van forummen. Verder is hosting wellicht maar tijdelijk nodig, aangezien ik overweeg over te stappen naar betaalde hosting, mits ons bestuur hier geld voor vrij wil maken.
Een algemeen forum is natuurlijk altijd goed, van de zaken die je opnoemt spreekt alleen sport me niet echt aan, hehe, maar voor de rest heb ik wel een brede interesse.
Als daad van goede wil, wil ik je eerst wel helpen met het opzetten van het algemene forum, als dat een beetje goed gaat zien we wel weer verder, ok?
Maar ja, zoveel traffic trekt het niet, heb nog geen eens 10 leden momenteel, maar die houden wel van forummen. Verder is hosting wellicht maar tijdelijk nodig, aangezien ik overweeg over te stappen naar betaalde hosting, mits ons bestuur hier geld voor vrij wil maken.
Een algemeen forum is natuurlijk altijd goed, van de zaken die je opnoemt spreekt alleen sport me niet echt aan, hehe, maar voor de rest heb ik wel een brede interesse.
Als daad van goede wil, wil ik je eerst wel helpen met het opzetten van het algemene forum, als dat een beetje goed gaat zien we wel weer verder, ok?
Nou ik leef niet met de instelling voor wat hoort wat hoor, dus je hoeft me heus niet eerst met een algemeen forum te helpen of zo.
Btw, ik dacht dat je het woord "divers" in het engels bedoelde
vandaar mijn nogal domme opmerking
:D
Het lijkt me wel heel leuk om samen iets op te zetten het enige waar ik altijd tegen op zie is het bekend krijgen van een forum, heb jij daar verstand van?
Ik niet namelijk!
Btw, ik dacht dat je het woord "divers" in het engels bedoelde

Het lijkt me wel heel leuk om samen iets op te zetten het enige waar ik altijd tegen op zie is het bekend krijgen van een forum, heb jij daar verstand van?
Ik niet namelijk!

Zaak lijkt me om eerst een goed forum op te zetten, waar mensen blijven terugkomen. Als we dit eenmaal in elkaar gedraaid hebben is het een kwestie van op veel sites adverteren ervoor. Lijkt mij het proberen waard.
Ter illustratie, ik heb mijn website een keer ter beoordeling hier geplaatst en kreeg die dag ruim 40 bezoekers, terwijl er normaal maar 5 ofzo komen. En dat is dan nog maar adverteren op 1 website
Maar spreek je vanavond in msn over de details en voor een kennismaking???
Ter illustratie, ik heb mijn website een keer ter beoordeling hier geplaatst en kreeg die dag ruim 40 bezoekers, terwijl er normaal maar 5 ofzo komen. En dat is dan nog maar adverteren op 1 website

Maar spreek je vanavond in msn over de details en voor een kennismaking???