krijg map niet geupload

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
sebas
Contacteer:

krijg map niet geupload

Bericht door sebas » 08 sep 2003, 16:00

hallo ik krijg mijn forum maar niet online ik snap er niets van als ik die map uitpak ik open mijn web ftp en ik klik op phpBB2 bladert ie er vdoorheen maar moet die map uploaden wat nu?

tja... ik gebruik lycos tripod...
Laatst gewijzigd door sebas op 09 sep 2003, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
heb lol in het leven dan heeft het leven lol in jou! ????? Afbeelding

FlorisD
Contacteer:

Re: krijg map niet geupload

Bericht door FlorisD » 08 sep 2003, 16:14

sebas schreef:hallo ik krijg mijn forum maar niet online ik snap er niets van als ik die map uitpak ik open mijn web ftp en ik klik op phpBB2 bladert ie er vdoorheen maar moet die map uploaden wat nu?
Gebruik een ECHT FTP-programma. Daar kan het wel mee.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 08 sep 2003, 16:20

Iets zoals http://www.flashfxp.com ofzo. :roll:
lastmodified.net

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 08 sep 2003, 19:34

Bij web-ftp is het gevolg dat je alle bestanden 1 voor 1 in een map moet zetten met de goede naam..
Zoals boven gezegd gebruik flash.. zo niet WS FTP 8.0 LE ..
[+] Isento at DeviantArt

chatgek

Bericht door chatgek » 09 sep 2003, 13:29

Je kan ook gewoon met IE de ftp opgaan en uploaden. Geen gezeur met
ftp programma's :wink:

MeDieViL
Contacteer:

Bericht door MeDieViL » 09 sep 2003, 16:59

is niet zo goed als een ftp prog hoor! :?

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 09 sep 2003, 18:02

Maar is het gelukt... ?
Dat uploaden met FTP programma.
lastmodified.net

chatgek

Bericht door chatgek » 09 sep 2003, 19:32

__TDR_medievel schreef:is niet zo goed als een ftp prog hoor! :?
Ik heb nooit problemen gehad met mn IE FTP :wink:

4ng3l

Bericht door 4ng3l » 10 sep 2003, 10:17

Heb je wel de juiste schrijf rechten?

Dat schijnt nog wel eens een probleem te zijn bij tripod!

Angel

kolly

Bericht door kolly » 11 sep 2003, 08:10

[offtopic]
Je forum werkt trouwens ook niet 4ng3l, spijtig was wel nieuwsgierig :wink:

Mijn forumpje werkt helaas ook niet meer, vandaar deze vraag:
Kent iemand nog een goede gratis of goedkope host voor fora, bij voorkeur zonder reclame?

Ow en voor de die-hard-peopletjes, ik ben er weer, ga ff mezelf beetje inlezen hier :lol:
[/offtopic]

In plaats van I.E. kun je ook gewoon windows explorer gebruiken voor ftp, doe ik op mijn werk ook. Daarmee kun je makkelijk direct hele mappen of bestanden kopieren naar welke map op je server dan ook.

4ng3l

Bericht door 4ng3l » 11 sep 2003, 09:26

kolly schreef: Je forum werkt trouwens ook niet 4ng3l, spijtig was wel nieuwsgierig :wink:
Tja, ik weet het, kheb het weer helemaal verprutst toen ik mods ging installeren!

Ik kon dus nooit meer in het configuratiescherm komen en dat was noodzakelijk om verder te kunnen.

Heb het dus verwijderd en ga wel weer een keertje aan de gang met een of dat forum!:)

Angel

kolly

Bericht door kolly » 11 sep 2003, 09:32

4ng3l schreef:Heb het dus verwijderd en ga wel weer een keertje aan de gang met een of dat forum!:)
Goed idee ja, je weet nu in ieder geval waar je moet zijn voor hulp :)

4ng3l

Bericht door 4ng3l » 11 sep 2003, 09:37

Ja das waar! maaruh, wat voor forum had jij dan? waar over ging het bedoel ik!

Misschien kunnen we samen wel een forum opzetten. Ik heb genoeg accounts waarop ik kan hosten (bannerfree nnamelijk nl domeinen)

Als jou intresse een beetje overeen komt met die van mij, dan kunnen we misschien samen een leuk forum opzetten als je dat wat lijkt! Allebei evenveel rechten en zo en gewoon een leuk forum proberen op te zetten en te runnen!

Nou ja, kijk maar of je het wat vind!

Groetjes Angel

kolly

Bericht door kolly » 11 sep 2003, 09:42

Nou ik had alleen nog maar een forumpje voor de scoutinggroep waar ik bijzit opgezet, maar daardoor wel veel ervaring opgedaan met phpbb.

Maar lijkt me leuk idee ja, wil best samen wat met je maken en als het kan een stukje voor mijn scoutinggroepje van je krijgen? :oops:

Maar interesses zijn divers, makkelijkst is om even te msn'en vanavond (want ben nu aan het werk, hehehe). Mijn msn-adres is: kollenstaart@hotmail.com (kun je nu alvast mijn msn-profiel bekijken, daar staan wel aantal van mijn interesses in).
Wijziging: In mijn profiel hier staan ook interesses zie ik nu :D
Uhm maar wil eigenlijk wel ff weten wat je van mijn voorstel vindt :)

4ng3l

Bericht door 4ng3l » 11 sep 2003, 09:46

Nou als ik eerlijk ben weet ik niet wat divers zijn (duikers?) en als dat zo is dan is dat niet echt een voorkeur van mij? Ik had zelf een algemeen forum zoals sport, relaties, computers, psychologie, uitgaan en vrije tijd enz enz... Omdat je daar denk een een grotere groep mee bestrijkt.

Ennuh over dat account om een forum op te hosten, dat ligt er natuurlijk aan hoeveel traffic je denkt te gaan maken ongeveer en hoeveel ruimte je denkt nodig te hebben!

Laat het maar ffuh weten!

Groetjes Angel

kolly

Bericht door kolly » 11 sep 2003, 09:53

Uhm, ik bedoelde het nederlandse woord "divers", dit betekent volgens de Van Dale: "verschillend, verscheiden"!

Maar ja, zoveel traffic trekt het niet, heb nog geen eens 10 leden momenteel, maar die houden wel van forummen. Verder is hosting wellicht maar tijdelijk nodig, aangezien ik overweeg over te stappen naar betaalde hosting, mits ons bestuur hier geld voor vrij wil maken.

Een algemeen forum is natuurlijk altijd goed, van de zaken die je opnoemt spreekt alleen sport me niet echt aan, hehe, maar voor de rest heb ik wel een brede interesse.

Als daad van goede wil, wil ik je eerst wel helpen met het opzetten van het algemene forum, als dat een beetje goed gaat zien we wel weer verder, ok?

4ng3l

Bericht door 4ng3l » 11 sep 2003, 09:57

Nou ik leef niet met de instelling voor wat hoort wat hoor, dus je hoeft me heus niet eerst met een algemeen forum te helpen of zo.

Btw, ik dacht dat je het woord "divers" in het engels bedoelde :) vandaar mijn nogal domme opmerking :D:D

Het lijkt me wel heel leuk om samen iets op te zetten het enige waar ik altijd tegen op zie is het bekend krijgen van een forum, heb jij daar verstand van?

Ik niet namelijk! :D

kolly

Bericht door kolly » 11 sep 2003, 10:08

Zaak lijkt me om eerst een goed forum op te zetten, waar mensen blijven terugkomen. Als we dit eenmaal in elkaar gedraaid hebben is het een kwestie van op veel sites adverteren ervoor. Lijkt mij het proberen waard.

Ter illustratie, ik heb mijn website een keer ter beoordeling hier geplaatst en kreeg die dag ruim 40 bezoekers, terwijl er normaal maar 5 ofzo komen. En dat is dan nog maar adverteren op 1 website :)

Maar spreek je vanavond in msn over de details en voor een kennismaking???

4ng3l

Bericht door 4ng3l » 11 sep 2003, 10:19

kolly schreef: Maar spreek je vanavond in msn over de details en voor een kennismaking???
Ja is goed hoor! Ik voeg je wel vast toe dan, doek dat wel ffuh op de msn van mijn broer! kheb zelf geen computer dus gebruik ik de computer van mijn broer.

Doegie

kolly

Bericht door kolly » 11 sep 2003, 10:22

4ng3l schreef:Ja is goed hoor! Ik voeg je wel vast toe dan, doek dat wel ffuh op de msn van mijn broer! kheb zelf geen computer dus gebruik ik de computer van mijn broer.
Hmm ok, gezellig, heb er nu al zin in :lol:

Tot vanavond dan maar 4ng3l :)

Gesloten