w0lfie.be schreef:How how... Totaal niet akkoord... Waarom komen ze allemaal vragen stellen? Omdat ze ofwel te lui zijn om de README bestanden te lezen (waar alles goed staat in uitgelegd) ofwel omdat ze geen Engels verstaan (en dan vind ik het nog een zwakke reden, Engels is niet zo moeilijk).
Of omdat ze de search functie niet kennen of zoals jij al zei
w0lfie.be schreef:
Dat je php leert door een phpBBmod toe te passen die zegt "voor die regel dit plakken, en na die regel dit plakken" geloof je nu toch zelf niet???
Waar een wil is is een weg hé... ik bedoel dat ikzelf al heel wat geleerd heb van de opbouw van php door in file's te grasduinen....
Vroeger had ik een commodore (is misschien van voor je tijd), en daar heb ik ook heeel wat geleerd door te beginnen met kleine aanpassingskes...
Natuurlijk... als je niets wilt leren, dan zul je ook niets leren en ik denk dat er een grote meerderheid is die zo is...
Maar als je WILT dan lukt het ook allemaal, maar je moet er veel energie en tijd insteken... maar dat is met alles zo...
w0lfie.be schreef:Alsof je na het toepassen van een mod, zelf een phpBB forum (densoods sterk vereenvoudig) kunt ineen steken? Of een php document opstellen?
Ik wil ze het wel eens zien doen!!!
Dat heb ik nooit gezegd en ook nooit bedoeld... ik denk dat zoiets maar weggelegd is voor een enkeling...
w0lfie.be schreef:
Dreamwaver Code View gebruiken sucks echt wel. Dream doet nog altijd zijn eigen zin. Vraag maar elke coder, die zullen niet echt happy zijn moesten ze verplicht met dream moeten werken...
Ik verplicht niemand niks
w0lfie.be schreef:
Daarbij, dream verstaat geen php, en kleurt ook geen tags, wat het extra onoverzichtelijk maakt...
Dan zal ik weer wel een speciale versie ervan hebben zeker? De mijne doet dat wel...
Voor mij is het makkelijk omdat ik niet enkel phpbb gebruik maar ook html en flash...
Als je dan gewoon bent om met macromedia te werken, dan is het veel eenvoudiger om daar bij te blijven... zul jij toch ook wel begrijpen hé
Gewoon een kwestie van gewoonte
w0lfie.be schreef:
Maar kom, 't scheelt da gij de code van phpBB gaat (kunnen) aanpassen door enkele MODs toe te passen? Zelfs ik kan dat niet, en ik kan wel al heel wat van php (sites zijn erin geschreven).
Ik heb nooit gezegd dat ik zo'n krak ben, want dat ben ik niet.. maar het gaat over het feit dat je kunt leren door mod's toe te passen en door te grasduinen in de file's...
Ik moet hier op dit forum ook vragen stellen hoor... en ik stel er heus niet alleen op dit forum... doe dat zowat overal (zonder te crossposten)
Het enige wat ik duidelijk wou maken is dat je kunt leren door veel tijd en energie te investeren in iets... door te beginnen met de basis van php te leren... door te beginnen met mod's en zo verder uit te groeien....
Eigenlijk grappig hoe een noob zo'n threat kan afsteken...