Nederlands voor PHPBB2 Plus 1.5
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nederlands voor PHPBB2 Plus 1.5
Goedandag,
Ik ben op zoek naar een nederlandse vertaling voor PHPBB2 Plus 1.5!
Kan iemand mij helpen AUB?
Alvast bedankt!!!
MVG
Ik ben op zoek naar een nederlandse vertaling voor PHPBB2 Plus 1.5!
Kan iemand mij helpen AUB?
Alvast bedankt!!!
MVG
Niet meer Volgens mij heeft Stefan weer wat veranderdpaul schreef:die staat op phpbb2.de

Via Google geeft die niks weer van die file, tevens op phpBB2.de ook niet.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Nee hoor evenveel, phpBB plus is heel slecht gemod hoorCN4 schreef:Neeh, voor phpBB Plus heb je meer templates

Xs juist niet, en die heeft de mooiste template

Nl vertaling heb ik juist wel 65% procededColin84 schreef:Ik heb even gekeken voor hem maar daar staat ook geen dutch bij
dus geen nederlandse ondersteuning..

Er zal echt wel ergens een NL vertaling liggen, dit forum van wizz gebruikt XS en is in NL 

Mischien dat die van Bee afkomt denk ikpaul schreef:Er zal echt wel ergens een NL vertaling liggen, dit forum van wizz gebruikt XS en is in NL

Ik weet niet of die volledig Nederlands is, de vertaling wel volledig nl
Maar die is niet helemaal klaar Paul

Check eens phpbb2.de voor de templates 

Om heel eerlijk (maar ook een beetje hard misschien) te zijn verwacht ik ook weinig van de vertaling zelf, als je al moeite hebt om zinnen te maken die kloppen. Een heel file? Een hele map wellicht?CN4 schreef:Daar ben ik dus mee bezig, maar ik ben niet zo goed in engelsCN4 schreef:Stefan heeft het inderdaad veranderd omdat phpBB Plus 1.53 uit is. Maar ik ben nu bezig met het vernieuwe van het nederlandse taalpakket te vernieuwen.en ik moet en heel file vertalen
dus dat gaat nog wel ff duren
... Maar ik modereer (nog) niet.
URL ?? :thumb:Raimon schreef:Nee hoor evenveel, phpBB plus is heel slecht gemod hoorCN4 schreef:Neeh, voor phpBB Plus heb je meer templates![]()
Xs juist niet, en die heeft de mooiste template
Nl vertaling heb ik juist wel 65% procededColin84 schreef:Ik heb even gekeken voor hem maar daar staat ook geen dutch bij
dus geen nederlandse ondersteuning..