[KIJK] Het Praathuis

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
wizzzzzzzz
Contacteer:

Het Praathuis

Bericht door wizzzzzzzz » 10 nov 2005, 21:34

Een forum met ruim 70 op de stijl aangepaste mods...veel werk maar ik denk dat het resultaat er mag wezen...

Graag jullie mening http://www.wizzzzzzzz.nl/forum

ukkepuk
Contacteer:

Bericht door ukkepuk » 10 nov 2005, 21:46

ziet er gaaf uit :bier:

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 10 nov 2005, 22:25

Voor mij persoonlijk een beetje aan de drukke kant, maar verder ziet het er heel goed uit. :thumb:
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

wizzzzzzzz
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 11 nov 2005, 07:44

Thanks ben er ook trots op, helaas op late leeftijd ondekt..maar heb er een zeer leuke hobby aan overgehouden...

Uiteraard is dit bereikt met hulp en steun o.a van deze site en andere phpbb liefhebbers...

Oma
Contacteer:

Bericht door Oma » 02 jan 2006, 22:12

Slik slik, kwijl kwijl : een droom is het :D :thumb:
Zucht : zoiets zou ik ooit graag willen hebben :(
Help ! Ik ben te oud om er iets van te snappen.

Epox
Contacteer:

Bericht door Epox » 02 jan 2006, 22:22

Leuk, lijkt alleen nog wat op de oude style.
éépoks

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 02 jan 2006, 22:30

ik vindt hem erg druk!

ook de reclames vindt ik niet erg mooi ...

maar wat ik wel weer heel erg leuk vind, zijn de folder images die je voor de topics hebt gezet!
ook het menutje rechts boven vind ik erg leuk, dat je zelf je stijlkleur kunt kiezen!!

dus ja eindconclusie, een erg druk forum, met leuke extra's!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Bee

Bericht door Bee » 02 jan 2006, 23:30

lifeguard schreef:ik vindt hem erg druk!

ook de reclames vindt ik niet erg mooi ...
Die kan je wegklappen, maar de inkomsten moeten toch ergens vandaan komen, en wij kunnen niet bepalen wat Google in de advertenties zet. Het kunnen inklappen van de diverse balken maakt het beeld al wel wat rustiger. Natuurlijk is het zo dat de originele template een stuk rustiger is, maar ja, het leven staat vol keuzes, en dan iets meer drukte tegenover veel meer functies, is voor ons de keuze wel gemaakt.
maar wat ik wel weer heel erg leuk vind, zijn de folder images die je voor de topics hebt gezet!
De iconen veranderen niet mee als er een nieuw bericht is, maar de titel van het forum wordt rood. Dat is ook de reden dat de forumindicator is weggehaald. Het geeft de boel ook een eigen tintje.
ook het menutje rechts boven vind ik erg leuk, dat je zelf je stijlkleur kunt kiezen!!
Dat heeft in het verleden heel irritant gebugd :lol:

dus ja eindconclusie, een erg druk forum, met leuke extra's!
Door de functies zou je kunnen zeggen dat ik zelf eigenlijk niet alle functies van het forum kan. Er zitten nu honderd of zelfs meer mods in, ik zou het echt niet meer weten :lol:
Oma schreef:Slik slik, kwijl kwijl : een droom is het :D :thumb:
Zucht : zoiets zou ik ooit graag willen hebben :(
Je kan altijd iemand vragen, ik zou zeggen, stuur een PB en we babbelen even verder ;)
... Maar ik modereer (nog) niet.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 03 jan 2006, 00:04

heb jij dat gemaakt bee?

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 03 jan 2006, 00:28

Volgens mij wel ja, samen met paulus en wizzzzz himself,
Mijn mening;
Het ziet er erg goed uit, maar lijkt een beetje op het standaard.
Wel veel leuke extra's, en in het speciaal rechtsbovenin de header ;)
[8/10]

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 03 jan 2006, 01:10

Bee schreef:Er zitten nu honderd of zelfs meer mods in, ik zou het echt niet meer weten :lol:
Heb je niet zoiets als een logfile of hacklist bijgehouden? Ik heb in een ver verleden ooit eens zoiets vergeten bij te houden en daar had ik achteraf erg spijt van :cry:

Het portal lijkt af en toe wel erg lang te moeten laden voordat het compleet geladen is (Debug: page generation = 0.18897 seconds, sql queries = 38 ) : google ads die voor vertraging zorgen?

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 03 jan 2006, 10:30

Rico schreef:Volgens mij wel ja, samen met paulus en wizzzzz himself,
Mijn mening;
Het ziet er erg goed uit, maar lijkt een beetje op het standaard.
Wel veel leuke extra's, en in het speciaal rechtsbovenin de header ;)
[8/10]
dan hebben die 3 zeker hun best gedaan!!

en die 8 verdienen ze dan ook daadwerkelijk wel :)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 03 jan 2006, 10:57

headout schreef:
Bee schreef:Er zitten nu honderd of zelfs meer mods in, ik zou het echt niet meer weten :lol:
Heb je niet zoiets als een logfile of hacklist bijgehouden? Ik heb in een ver verleden ooit eens zoiets vergeten bij te houden en daar had ik achteraf erg spijt van :cry:

Het portal lijkt af en toe wel erg lang te moeten laden voordat het compleet geladen is (Debug: page generation = 0.18897 seconds, sql queries = 38 ) : google ads die voor vertraging zorgen?
Gister waren het er dacht ik 99 :)(Dat zei nico :)) er is ook wel een lijst ergens in een topic. De google ads zorgen niet echt voor vertraging naar mijn weten, eerder alle mods die erin zitten. Maar toch is het forum nog aardig snel, als je kijkt naar de hoeveelheid mods.

Bee

Bericht door Bee » 03 jan 2006, 11:00

Het zijn er op dit moment precies honderd: http://www.hetpraathuis.nl/viewtopic.php?p=2373#2373

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 03 jan 2006, 11:12

Code: Selecteer alles

61 | >> REMOVED
zijnn het er niet 99 :)

wil niet bijdehand doen, maar dit snap ik dan niet ;)

Bee

Bericht door Bee » 03 jan 2006, 11:27

Er staat volgens mij nog 1 mod niet op, maar waarvan ik even niet weet welke het is :wink:

Oma
Contacteer:

Bericht door Oma » 03 jan 2006, 13:15

Je kan altijd iemand vragen, ik zou zeggen, stuur een PB en we babbelen even verder
Ik wist niet dat dat mocht ... gezien je onderschrift :wink:

Ik vrees dat ik daardoor niet veel zal geholpen zijn want na een degelijke en hulpvaardige uitleg moet ik het nog kunnen toepassen ook hé :(
Ik ken immers niks van mods :oops: Ik ken niks van HTML :oops: Ik weet over praktisch alles hier niets :oops: Ik kan typen : that's it :?
Om mijn forumpje te updaten heb ik soms een week nodig en dan is het nog een toevalstreffer als het me dan uiteindelijk lukt :oops: :oops: :oops:

Maar ik bewonder jullie prestaties met open mond :D :thumb:
Laatst gewijzigd door Oma op 03 jan 2006, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Help ! Ik ben te oud om er iets van te snappen.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 03 jan 2006, 13:18

Oma schreef:
Je kan altijd iemand vragen, ik zou zeggen, stuur een PB en we babbelen even verder

Ik vrees dat ik daardoor niet veel zal geholpen zijn want na een degelijke en hulpvaardige uitleg moet ik het nog kunnen toepassen ook hé :(
Ik ken immers niks van mods :oops: Ik ken niks van HTML :oops: Ik weet over praktisch alles hier niets :oops: Ik kan typen : that's it :?
Om mijn forumpje te updaten heb ik soms een week nodig en dan is het nog een toevalstreffer als het me dan uiteindelijk lukt :oops: :oops: :oops:

Maar ik bewonder jullie presataties met open mond :D :thumb:

zo dacht ik in het begin ook ;)

maar na een hoop lezen uitproberen en backuppen en herinstallen leer je een hoop!!

en het blijt tog een beetje van je zelf en een beetje van maggie...ehr.....PHPBB :thumb:

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 03 jan 2006, 16:23

paulus schreef:De google ads zorgen niet echt voor vertraging naar mijn weten, eerder alle mods die erin zitten. Maar toch is het forum nog aardig snel, als je kijkt naar de hoeveelheid mods.
Nu wel weer zo te zien; gisteren bleef het op het portal even traag qua laden. Dan denk ik gelijk: of teveel SQL of teveel externe zooi die geladen wordt :D Nu ging het overigens weer prima zo te zien. Ik gebruik dat forum nog wel eens als voorbeeld van hetgeen er allemaal mogelijk is met phpBB, kortom: complimenten! :thumb:

Bee

Bericht door Bee » 03 jan 2006, 16:35

Oma schreef:

Maar ik bewonder jullie prestaties met open mond :D :thumb:
Ik bedoel het ook op een andere manier, maar ik ga zeker niet opdringen. En ik maak uitzonderingen waar mij dat treft 8)

Gesloten