[KIJK] Het Praathuis
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Het Praathuis
Een forum met ruim 70 op de stijl aangepaste mods...veel werk maar ik denk dat het resultaat er mag wezen...
Graag jullie mening http://www.wizzzzzzzz.nl/forum
Graag jullie mening http://www.wizzzzzzzz.nl/forum
Voor mij persoonlijk een beetje aan de drukke kant, maar verder ziet het er heel goed uit. :thumb:
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
- Contacteer:
ik vindt hem erg druk!
ook de reclames vindt ik niet erg mooi ...
maar wat ik wel weer heel erg leuk vind, zijn de folder images die je voor de topics hebt gezet!
ook het menutje rechts boven vind ik erg leuk, dat je zelf je stijlkleur kunt kiezen!!
dus ja eindconclusie, een erg druk forum, met leuke extra's!
maar wat ik wel weer heel erg leuk vind, zijn de folder images die je voor de topics hebt gezet!
ook het menutje rechts boven vind ik erg leuk, dat je zelf je stijlkleur kunt kiezen!!
dus ja eindconclusie, een erg druk forum, met leuke extra's!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Die kan je wegklappen, maar de inkomsten moeten toch ergens vandaan komen, en wij kunnen niet bepalen wat Google in de advertenties zet. Het kunnen inklappen van de diverse balken maakt het beeld al wel wat rustiger. Natuurlijk is het zo dat de originele template een stuk rustiger is, maar ja, het leven staat vol keuzes, en dan iets meer drukte tegenover veel meer functies, is voor ons de keuze wel gemaakt.lifeguard schreef:ik vindt hem erg druk!
De iconen veranderen niet mee als er een nieuw bericht is, maar de titel van het forum wordt rood. Dat is ook de reden dat de forumindicator is weggehaald. Het geeft de boel ook een eigen tintje.maar wat ik wel weer heel erg leuk vind, zijn de folder images die je voor de topics hebt gezet!
Dat heeft in het verleden heel irritant gebugdook het menutje rechts boven vind ik erg leuk, dat je zelf je stijlkleur kunt kiezen!!

Door de functies zou je kunnen zeggen dat ik zelf eigenlijk niet alle functies van het forum kan. Er zitten nu honderd of zelfs meer mods in, ik zou het echt niet meer wetendus ja eindconclusie, een erg druk forum, met leuke extra's!

Je kan altijd iemand vragen, ik zou zeggen, stuur een PB en we babbelen even verderOma schreef:Slik slik, kwijl kwijl : een droom is het:thumb:
Zucht : zoiets zou ik ooit graag willen hebben

... Maar ik modereer (nog) niet.
Heb je niet zoiets als een logfile of hacklist bijgehouden? Ik heb in een ver verleden ooit eens zoiets vergeten bij te houden en daar had ik achteraf erg spijt vanBee schreef:Er zitten nu honderd of zelfs meer mods in, ik zou het echt niet meer weten

Het portal lijkt af en toe wel erg lang te moeten laden voordat het compleet geladen is (Debug: page generation = 0.18897 seconds, sql queries = 38 ) : google ads die voor vertraging zorgen?
dan hebben die 3 zeker hun best gedaan!!Rico schreef:Volgens mij wel ja, samen met paulus en wizzzzz himself,
Mijn mening;
Het ziet er erg goed uit, maar lijkt een beetje op het standaard.
Wel veel leuke extra's, en in het speciaal rechtsbovenin de header
[8/10]
en die 8 verdienen ze dan ook daadwerkelijk wel

Gister waren het er dacht ik 99headout schreef:Heb je niet zoiets als een logfile of hacklist bijgehouden? Ik heb in een ver verleden ooit eens zoiets vergeten bij te houden en daar had ik achteraf erg spijt vanBee schreef:Er zitten nu honderd of zelfs meer mods in, ik zou het echt niet meer weten![]()
Het portal lijkt af en toe wel erg lang te moeten laden voordat het compleet geladen is (Debug: page generation = 0.18897 seconds, sql queries = 38 ) : google ads die voor vertraging zorgen?

Het zijn er op dit moment precies honderd: http://www.hetpraathuis.nl/viewtopic.php?p=2373#2373
Code: Selecteer alles
61 | >> REMOVED

wil niet bijdehand doen, maar dit snap ik dan niet

Ik wist niet dat dat mocht ... gezien je onderschriftJe kan altijd iemand vragen, ik zou zeggen, stuur een PB en we babbelen even verder

Ik vrees dat ik daardoor niet veel zal geholpen zijn want na een degelijke en hulpvaardige uitleg moet ik het nog kunnen toepassen ook hé

Ik ken immers niks van mods

Om mijn forumpje te updaten heb ik soms een week nodig en dan is het nog een toevalstreffer als het me dan uiteindelijk lukt

Maar ik bewonder jullie prestaties met open mond

Laatst gewijzigd door Oma op 03 jan 2006, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Help ! Ik ben te oud om er iets van te snappen.
Oma schreef:Ik wist niet dat dat mocht ... gezien je onderschriftJe kan altijd iemand vragen, ik zou zeggen, stuur een PB en we babbelen even verder![]()
Ik vrees dat ik daardoor niet veel zal geholpen zijn want na een degelijke en hulpvaardige uitleg moet ik het nog kunnen toepassen ook hé![]()
Ik ken immers niks van modsIk ken niks van HTML
Ik weet over praktisch alles hier niets
Ik kan typen : that's it
![]()
Om mijn forumpje te updaten heb ik soms een week nodig en dan is het nog een toevalstreffer als het me dan uiteindelijk lukt![]()
![]()
![]()
Maar ik bewonder jullie presataties met open mond:thumb:
zo dacht ik in het begin ook

maar na een hoop lezen uitproberen en backuppen en herinstallen leer je een hoop!!
en het blijt tog een beetje van je zelf en een beetje van maggie...ehr.....PHPBB :thumb:
Nu wel weer zo te zien; gisteren bleef het op het portal even traag qua laden. Dan denk ik gelijk: of teveel SQL of teveel externe zooi die geladen wordtpaulus schreef:De google ads zorgen niet echt voor vertraging naar mijn weten, eerder alle mods die erin zitten. Maar toch is het forum nog aardig snel, als je kijkt naar de hoeveelheid mods.

Ik bedoel het ook op een andere manier, maar ik ga zeker niet opdringen. En ik maak uitzonderingen waar mij dat treft 8)Oma schreef:Ik wist niet dat dat mocht ... gezien je onderschriftJe kan altijd iemand vragen, ik zou zeggen, stuur een PB en we babbelen even verder![]()
Ik vrees dat ik daardoor niet veel zal geholpen zijn want na een degelijke en hulpvaardige uitleg moet ik het nog kunnen toepassen ook hé![]()
Ik ken immers niks van modsIk ken niks van HTML
Ik weet over praktisch alles hier niets
Ik kan typen : that's it
![]()
Om mijn forumpje te updaten heb ik soms een week nodig en dan is het nog een toevalstreffer als het me dan uiteindelijk lukt![]()
![]()
![]()
Maar ik bewonder jullie prestaties met open mond:thumb: