geplaatste berichten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

geplaatste berichten
Is er ook een mod/manier om het aantal berichten dat je geplaatst hebt, niet meer te laten verschijnen onder je avatar?
- WebSiteNet
- Contacteer:
Verwijder dit:
Code: Selecteer alles
{postrow.POSTER_POSTS}<br />
In templates/subsilver/viewtopic_body.tpl:
Zoek (ca. regel 29):
En vervang door:
Wat je dan hebt gedaan is {postrow.POSTER_POSTS}<br /> verwijderen.
Succes!
Jan
Zoek (ca. regel 29):
<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><span class="name"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a><b>{postrow.POSTER_NAME}</b></span><br /><span class="postdetails">{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}<br /><br />{postrow.POSTER_JOINED}<br />{postrow.POSTER_POSTS}<br />{postrow.POSTER_FROM}</span><br /></td>
<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><span class="name"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a><b>{postrow.POSTER_NAME}</b></span><br /><span class="postdetails">{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}<br /><br />{postrow.POSTER_JOINED}<br />{postrow.POSTER_FROM}</span><br /></td>
Succes!
Jan
Ik heb zelf destijds alle info onder de gebruikersnaam verwijderd, en alles middels een link via de gebruikersnaam toegankelijk gemaakt.
Meer info: http://www.lontronics.nl/forum/viewtopic.php?t=27
Het resultaat kan je bijvoorbeeld zien op het forum van de Hayabusa Club Holland (zie onderschrift).
Groeten,
Jan
Meer info: http://www.lontronics.nl/forum/viewtopic.php?t=27
Het resultaat kan je bijvoorbeeld zien op het forum van de Hayabusa Club Holland (zie onderschrift).
Groeten,
Jan
Hem laten zien dat het misschien geen gek idee is om de rest van de info ook te verwijderen. De meeste forums vind ik zelf erg druk en vol, en ik probeer dan ook altijd zoveel mogelijk info die onnodig is te verwijderen en middels een link beschikbaar te maken.
Mijn eigen (kleine) forumpje is een voorbeeld van een vrij kale en simpel te bedienen uitvoering van phpbb.
Groeten,
Jan.
Mijn eigen (kleine) forumpje is een voorbeeld van een vrij kale en simpel te bedienen uitvoering van phpbb.
Groeten,
Jan.
Hier geef ik je ook een beetje gelijk in. De posts laat ik meestal ook wel staan, maar de rest van de info haal ik weg. Ik hoef namelijk niet bij elke post te weten wanneer een user geregistreerd heeft!paulus schreef:Dat vind jij persoonlijk, maar ik vind die informatie juist handig, dan zie ik zo, wie het is, hoeveel hij gepost heeft enz. Dat is nuttig in de meeste gevallen.