geplaatste berichten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Hylke

geplaatste berichten

Bericht door Hylke » 24 jul 2005, 13:16

Is er ook een mod/manier om het aantal berichten dat je geplaatst hebt, niet meer te laten verschijnen onder je avatar?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 24 jul 2005, 13:21

Ja hoor, open viewtopic_body.tpl, en zoek naar de juiste regel, en verwijder hem ;)

Hylke

Bericht door Hylke » 24 jul 2005, 17:02

ik kan hem niet vinden
welke moet ik precies verwijderen?

Hylke

Bericht door Hylke » 25 jul 2005, 12:18

???

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 25 jul 2005, 12:36

Verwijder dit:

Code: Selecteer alles

{postrow.POSTER_POSTS}<br />

Lontronics

Bericht door Lontronics » 25 jul 2005, 12:40

In templates/subsilver/viewtopic_body.tpl:

Zoek (ca. regel 29):

<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><span class="name"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a><b>{postrow.POSTER_NAME}</b></span><br /><span class="postdetails">{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}<br /><br />{postrow.POSTER_JOINED}<br />{postrow.POSTER_POSTS}<br />{postrow.POSTER_FROM}</span><br /></td>
En vervang door:

<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><span class="name"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a><b>{postrow.POSTER_NAME}</b></span><br /><span class="postdetails">{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}<br /><br />{postrow.POSTER_JOINED}<br />{postrow.POSTER_FROM}</span><br /></td>
Wat je dan hebt gedaan is {postrow.POSTER_POSTS}<br /> verwijderen.

Succes!
Jan

Hylke

Bericht door Hylke » 25 jul 2005, 12:51

bedankt!

Lontronics

Bericht door Lontronics » 29 jul 2005, 10:51

Ik heb zelf destijds alle info onder de gebruikersnaam verwijderd, en alles middels een link via de gebruikersnaam toegankelijk gemaakt.

Meer info: http://www.lontronics.nl/forum/viewtopic.php?t=27

Het resultaat kan je bijvoorbeeld zien op het forum van de Hayabusa Club Holland (zie onderschrift).

Groeten,
Jan

Coen

Bericht door Coen » 29 jul 2005, 11:21

Zoiets vind ik ook altijd veel netter en opgeruimder staan.

Mooi forum trouwens, maar wat was de reden van dit bericht? :roll:

Lontronics

Bericht door Lontronics » 29 jul 2005, 11:31

Hem laten zien dat het misschien geen gek idee is om de rest van de info ook te verwijderen. De meeste forums vind ik zelf erg druk en vol, en ik probeer dan ook altijd zoveel mogelijk info die onnodig is te verwijderen en middels een link beschikbaar te maken.

Mijn eigen (kleine) forumpje is een voorbeeld van een vrij kale en simpel te bedienen uitvoering van phpbb.

Groeten,
Jan.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 29 jul 2005, 11:52

Dat vind jij persoonlijk, maar ik vind die informatie juist handig, dan zie ik zo, wie het is, hoeveel hij gepost heeft enz. Dat is nuttig in de meeste gevallen.

Coen

Bericht door Coen » 29 jul 2005, 13:36

paulus schreef:Dat vind jij persoonlijk, maar ik vind die informatie juist handig, dan zie ik zo, wie het is, hoeveel hij gepost heeft enz. Dat is nuttig in de meeste gevallen.
Hier geef ik je ook een beetje gelijk in. De posts laat ik meestal ook wel staan, maar de rest van de info haal ik weg. Ik hoef namelijk niet bij elke post te weten wanneer een user geregistreerd heeft! :)

Gesloten