e-mail probleem

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
VGM
Contacteer:

e-mail probleem

Bericht door VGM » 02 jan 2005, 00:55

Hoi mensen ,sinds de upgrade na de aanval zit ik met een probleem ,het gebeurt nu elke dag dat ik e-mails(40 per dag) krijg naar "Undisclosed-recipients" van mijn forum ,ik weet dat we met twee mensen die krijgen ,normaal gaan die naar "geen"

hoe komt dit ?

wat kan ik daar aan doen ?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 02 jan 2005, 09:50

Ik snap het niet helemaal.

Email instellingen en/of spam ontvangen heeft niks met phpbb instellingen te maken.

En ik heb nog nooit van "Undisclosed-recipients" van een forum gehoord.....

VGM
Contacteer:

Bericht door VGM » 02 jan 2005, 18:30

ik weet niet of je outlook express ,hebt maar stuur eens een mailtje alleen via BCC dan komt er bij de ontvangers te staan "Undisclosed-recipients" ,nu komen er mailtjes van het forum met deze vermelding ,het zijn wel allemaal meldingen van "Je hebt deze email ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp" we krijgen ze dus dubbel ,1x op de goede manier en 1x op de foute manier

ik heb dus een forum zoals jullie en sinds mijn upgrade is dat begonnen

Bernie V
Contacteer:

Bericht door Bernie V » 12 jan 2005, 09:09

Ik heb dat probleem ook.
Telkens wanneer er een antwoord komt op 1 van mijn eigen berichten ontvang ik van de administrator (dat ben ik) een mail. Deze mail krijg ik binnen maar met de melding dat de mail niet kon afgeleverd worden. (= dezelfde melding zoals hierboven beschreven.)

Ik host mijn forum zelf en ik gebruik ook mijn eigen mailserver.
De mailserver die ik gebruik is deze van Kerio.

Heeft iemand dit ook voor ? Ik heb een vermoeden dat dit te maken heeft met de header van de mail die automatisch aangemaakt wordt.

VGM
Contacteer:

Bericht door VGM » 16 jan 2005, 00:32

Code: Selecteer alles

$empty_to_header = ($to == '') ? TRUE : FALSE;
			$to = ($to == '') ? (($board_config['sendmail_fix']) ? ' ' : 'Undisclosed-recipients:;') : $to;
ik weet dat het uit deze regel komt van emailer.php,als ik hem verwijder ,komt er natuurlijk een foutmelding ,niet altijd .maar soms
waar is dit aan gerelateerd .wat kan ik nu verwijderen daaruit dat ik die niet krijg

hoop echt dat iemand mij kan helpen

Bernie V
Contacteer:

Bericht door Bernie V » 16 jan 2005, 08:41

Ja dat hoop ik ook.
Die regel verwijderen zal wellicht nie mogen. :o

Maar wat er in de plaats moet staan weet ik ook nie direct.

Bernie V
Contacteer:

Bericht door Bernie V » 16 jan 2005, 09:51

ff vergeten te melden in vorige post: ik heb het versturen van email al met 2 verschillende providers geprobeerd maar het blijft hetzelfde.

Gesloten