e-mail probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

e-mail probleem
Hoi mensen ,sinds de upgrade na de aanval zit ik met een probleem ,het gebeurt nu elke dag dat ik e-mails(40 per dag) krijg naar "Undisclosed-recipients" van mijn forum ,ik weet dat we met twee mensen die krijgen ,normaal gaan die naar "geen"
hoe komt dit ?
wat kan ik daar aan doen ?
hoe komt dit ?
wat kan ik daar aan doen ?
- WebSiteNet
- Contacteer:
ik weet niet of je outlook express ,hebt maar stuur eens een mailtje alleen via BCC dan komt er bij de ontvangers te staan "Undisclosed-recipients" ,nu komen er mailtjes van het forum met deze vermelding ,het zijn wel allemaal meldingen van "Je hebt deze email ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp" we krijgen ze dus dubbel ,1x op de goede manier en 1x op de foute manier
ik heb dus een forum zoals jullie en sinds mijn upgrade is dat begonnen
ik heb dus een forum zoals jullie en sinds mijn upgrade is dat begonnen
Ik heb dat probleem ook.
Telkens wanneer er een antwoord komt op 1 van mijn eigen berichten ontvang ik van de administrator (dat ben ik) een mail. Deze mail krijg ik binnen maar met de melding dat de mail niet kon afgeleverd worden. (= dezelfde melding zoals hierboven beschreven.)
Ik host mijn forum zelf en ik gebruik ook mijn eigen mailserver.
De mailserver die ik gebruik is deze van Kerio.
Heeft iemand dit ook voor ? Ik heb een vermoeden dat dit te maken heeft met de header van de mail die automatisch aangemaakt wordt.
Telkens wanneer er een antwoord komt op 1 van mijn eigen berichten ontvang ik van de administrator (dat ben ik) een mail. Deze mail krijg ik binnen maar met de melding dat de mail niet kon afgeleverd worden. (= dezelfde melding zoals hierboven beschreven.)
Ik host mijn forum zelf en ik gebruik ook mijn eigen mailserver.
De mailserver die ik gebruik is deze van Kerio.
Heeft iemand dit ook voor ? Ik heb een vermoeden dat dit te maken heeft met de header van de mail die automatisch aangemaakt wordt.
Code: Selecteer alles
$empty_to_header = ($to == '') ? TRUE : FALSE;
$to = ($to == '') ? (($board_config['sendmail_fix']) ? ' ' : 'Undisclosed-recipients:;') : $to;
waar is dit aan gerelateerd .wat kan ik nu verwijderen daaruit dat ik die niet krijg
hoop echt dat iemand mij kan helpen