Hallo,
Bestaat er een MOD waarmee je voor bepaalde forum categorien het zo kunt instellen dat bij een nieuw onderwerp er bepaalde invoervelden zichtbaar worden. Een formulier zeg maar.
De toepassing waarvoor ik het zoek zijn reviews van forumgebruikers. Om deze te standariseren lijkt me zoiets wel handig.
Ook een ratingfunctionaliteit zou handig zijn (waarbij mijn een bolletje tussen de 1 en 5 moet selecteren)
Heb ik niet goed gezocht en bestaat er al zoiets? Of is het wel mogelijk iets in elkaar te knutselen?
Bedankt alvast :thumb:
Formulier invulvelden bij Nieuw topic
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Met de beschrijving die er staat kan ik daar weinig over zeggen:
Het gaat om een manier waarop mensen hun ervaringen kunnen vertellen over een camping waar ze geweest zijn. Dat moet een beetje gestandariseerd worden en het liefste een mogelijkheid voor ranking van de camping (tussen de 1 en de 5 sterren)
Er wordt in het starttopic dus een extra regel toegevoegd?? Maar ik wil heel veel (verplichte) regels en een klein stukje tekstinvoer voor toelichting.This hack will show you how you can add a new field to the posting part. It will be displayed above the post (post view) and below topic title (topic view).
Several optional features are included. Example: "search for extra field," "display extra field in search/modcp," "extra field is mandatory" and so on.
Het gaat om een manier waarop mensen hun ervaringen kunnen vertellen over een camping waar ze geweest zijn. Dat moet een beetje gestandariseerd worden en het liefste een mogelijkheid voor ranking van de camping (tussen de 1 en de 5 sterren)