Formulier invulvelden bij Nieuw topic

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
r o l p h
Contacteer:

Formulier invulvelden bij Nieuw topic

Bericht door r o l p h » 31 aug 2005, 07:57

Hallo,

Bestaat er een MOD waarmee je voor bepaalde forum categorien het zo kunt instellen dat bij een nieuw onderwerp er bepaalde invoervelden zichtbaar worden. Een formulier zeg maar.

De toepassing waarvoor ik het zoek zijn reviews van forumgebruikers. Om deze te standariseren lijkt me zoiets wel handig.
Ook een ratingfunctionaliteit zou handig zijn (waarbij mijn een bolletje tussen de 1 en 5 moet selecteren)

Heb ik niet goed gezocht en bestaat er al zoiets? Of is het wel mogelijk iets in elkaar te knutselen?
Bedankt alvast :thumb:

Stef

Bericht door Stef » 31 aug 2005, 16:08

r o l p h
Contacteer:

Bericht door r o l p h » 01 sep 2005, 08:16

Met de beschrijving die er staat kan ik daar weinig over zeggen:
This hack will show you how you can add a new field to the posting part. It will be displayed above the post (post view) and below topic title (topic view).

Several optional features are included. Example: "search for extra field," "display extra field in search/modcp," "extra field is mandatory" and so on.
Er wordt in het starttopic dus een extra regel toegevoegd?? Maar ik wil heel veel (verplichte) regels en een klein stukje tekstinvoer voor toelichting.

Het gaat om een manier waarop mensen hun ervaringen kunnen vertellen over een camping waar ze geweest zijn. Dat moet een beetje gestandariseerd worden en het liefste een mogelijkheid voor ranking van de camping (tussen de 1 en de 5 sterren)

Stef

Bericht door Stef » 01 sep 2005, 09:05

Dan voer je die mod dus twee keer uit?

r o l p h
Contacteer:

Bericht door r o l p h » 01 sep 2005, 09:33

Ok.. Ik zal hem eens installeren.. misschien wel handiger om daarna te kijken of het is wat ik zocht he :wink:

Jammer dat er geen demo van is. Dat vind ik bij MOD's ideaal :!:

Gesloten