Wat vinden jullie van deze configuratie indeling?

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 07 jan 2006, 14:30

YorickB schreef:Ik was al bezig met een phpbb3 like admin panel :D,maar dit ziet er ook top uit Bee :bier: :thumb:
kunnen we daar ook al iets van zien YorickB?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 jan 2006, 14:33

http://rommel.paulscripts.nl/phpbb3.PNG Zo ziet die van phpbb3 er uit :)

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 07 jan 2006, 14:36

Moet zeggen dat dat er ook lekker helder uitziet!!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

YoKev
Contacteer:

Bericht door YoKev » 07 jan 2006, 14:44

Is misschien ook handig, dat als je het forum sluit, dat je dan een tekst kan neerzetten, dus waarom. Bijv. Wegens het onderhouden van het forum zijn we even gesloten, we hopen vanaf 10.01.2006 weer online te gaan.
Ik noem maar wat, zou erg handig zijn.. :D

Kev
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!

Bee

Bericht door Bee » 07 jan 2006, 14:48

Ook daarvoor heb je een mod, maar in principe zou je dat mooi in het blokje: "Forum sluiten" kunnen plaatsen.

Ik heb dit ontwerp echter niet met het oog op phpBB 3 gemaakt, ik ben zelf van mening dat alle opties vanuit hooguit een paar klikken bereikbaar moeten zijn. In tegenstelling tot met bijvoorbeeld Microsoft word, waar wel tabbladen gebruikt moeten worden, kan je bij webpagina's onbeperkt naar beneden gaan met opties. Echter, er zijn teveel mods die zomaar zonder kopjes ofzo instellingen toevoegen. En daardoor wordt het overzichtelijk.

Ga je echter scheiden, dan moet je er voor zorgen dat je maar een keer alle wijzigingen in hoeft te sturen, en niet dat je na elk onderdeel moet opslaan. Echter, de Panels feel mod van Phirtiik heeft maar een keer opslaan nodig, maar daarmee krijg je toch weer het idee dat je elke keer moet opslaan.
... Maar ik modereer (nog) niet.

YoKev
Contacteer:

Bericht door YoKev » 07 jan 2006, 14:51

Ik ga hem zeker gebruiken, maar voor Yellow card e.d., moet ik daarvoor het nodige nog aanpassen? Ofzo gaat dit echter automatisch / het is niet nodig.

Kev
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!

Bee

Bericht door Bee » 07 jan 2006, 14:57

Code: Selecteer alles

<!-- Rapportagesysteem --> 
<fieldset><legend>Rapportagesysteem</legend> 
Instellingen voor de Yellow Card Mod.    
   <table width="99%" cellpadding="4" cellspacing="0" border="0" align="center"> 
   <tr> 
     <td><b>{L_BLUECARD_LIMIT_2}</b><br /><span class="gensmall">{L_BLUECARD_LIMIT_2_EXPLAIN}</span></td> 
     <td><input class="post" type="text" size="4" maxlength="4" name="bluecard_limit_2" value="{BLUECARD_LIMIT_2}" /></td> 
</tr> 
<tr> 
     <td><b>{L_BLUECARD_LIMIT}</b><br /><span class="gensmall">{L_BLUECARD_LIMIT_EXPLAIN}</span></td> 
     <td><input class="post" type="text" size="4" maxlength="4" name="bluecard_limit" value="{BLUECARD_LIMIT}" /></td> 
</tr> 
<tr> 
     <td><b>{L_MAX_USER_BANCARD}</b><br /><span class="gensmall">{L_MAX_USER_BANCARD_EXPLAIN}</span></td> 
     <td><input class="post" type="text" size="4" maxlength="4" name="max_user_bancard" value="{MAX_USER_BANCARD}" /></td> 
</tr> 
<tr> 
    <td><b>{L_REPORT_FORUM}</b><br /><span class="gensmall">{L_REPORT_FORUM_EXPLAIN}</span></td> 
    <td width="500">{S_REPORT_FORUM}</td> 
</tr> 
</table> 
</fieldset> 
<br />
Als je deze code gaat bekijken, zie je dat ik de beschrijving vet heb gemaakt, en een tabel zonder classes heb gemaakt, met een fieldset erom heen. Dit is totaal anders dan de standaard code.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten