kunnen we daar ook al iets van zien YorickB?YorickB schreef:Ik was al bezig met een phpbb3 like admin panel,maar dit ziet er ook top uit Bee
:thumb:
Wat vinden jullie van deze configuratie indeling?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
http://rommel.paulscripts.nl/phpbb3.PNG Zo ziet die van phpbb3 er uit 

Ook daarvoor heb je een mod, maar in principe zou je dat mooi in het blokje: "Forum sluiten" kunnen plaatsen.
Ik heb dit ontwerp echter niet met het oog op phpBB 3 gemaakt, ik ben zelf van mening dat alle opties vanuit hooguit een paar klikken bereikbaar moeten zijn. In tegenstelling tot met bijvoorbeeld Microsoft word, waar wel tabbladen gebruikt moeten worden, kan je bij webpagina's onbeperkt naar beneden gaan met opties. Echter, er zijn teveel mods die zomaar zonder kopjes ofzo instellingen toevoegen. En daardoor wordt het overzichtelijk.
Ga je echter scheiden, dan moet je er voor zorgen dat je maar een keer alle wijzigingen in hoeft te sturen, en niet dat je na elk onderdeel moet opslaan. Echter, de Panels feel mod van Phirtiik heeft maar een keer opslaan nodig, maar daarmee krijg je toch weer het idee dat je elke keer moet opslaan.
Ik heb dit ontwerp echter niet met het oog op phpBB 3 gemaakt, ik ben zelf van mening dat alle opties vanuit hooguit een paar klikken bereikbaar moeten zijn. In tegenstelling tot met bijvoorbeeld Microsoft word, waar wel tabbladen gebruikt moeten worden, kan je bij webpagina's onbeperkt naar beneden gaan met opties. Echter, er zijn teveel mods die zomaar zonder kopjes ofzo instellingen toevoegen. En daardoor wordt het overzichtelijk.
Ga je echter scheiden, dan moet je er voor zorgen dat je maar een keer alle wijzigingen in hoeft te sturen, en niet dat je na elk onderdeel moet opslaan. Echter, de Panels feel mod van Phirtiik heeft maar een keer opslaan nodig, maar daarmee krijg je toch weer het idee dat je elke keer moet opslaan.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Code: Selecteer alles
<!-- Rapportagesysteem -->
<fieldset><legend>Rapportagesysteem</legend>
Instellingen voor de Yellow Card Mod.
<table width="99%" cellpadding="4" cellspacing="0" border="0" align="center">
<tr>
<td><b>{L_BLUECARD_LIMIT_2}</b><br /><span class="gensmall">{L_BLUECARD_LIMIT_2_EXPLAIN}</span></td>
<td><input class="post" type="text" size="4" maxlength="4" name="bluecard_limit_2" value="{BLUECARD_LIMIT_2}" /></td>
</tr>
<tr>
<td><b>{L_BLUECARD_LIMIT}</b><br /><span class="gensmall">{L_BLUECARD_LIMIT_EXPLAIN}</span></td>
<td><input class="post" type="text" size="4" maxlength="4" name="bluecard_limit" value="{BLUECARD_LIMIT}" /></td>
</tr>
<tr>
<td><b>{L_MAX_USER_BANCARD}</b><br /><span class="gensmall">{L_MAX_USER_BANCARD_EXPLAIN}</span></td>
<td><input class="post" type="text" size="4" maxlength="4" name="max_user_bancard" value="{MAX_USER_BANCARD}" /></td>
</tr>
<tr>
<td><b>{L_REPORT_FORUM}</b><br /><span class="gensmall">{L_REPORT_FORUM_EXPLAIN}</span></td>
<td width="500">{S_REPORT_FORUM}</td>
</tr>
</table>
</fieldset>
<br />
... Maar ik modereer (nog) niet.