EK-voetbal poll: wie wordt europees kampioen?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
-
- Contacteer:
hm.. italie, nee dankje.
als ze eenmaal voorstaan duiken ze met 11 man hun eigen 16 meter gebied en daar komen ze niet meer uit. (of er is een gelijkstand of ze staan achter.)
maar goed, het is je favoriete vakantieland, dus dat wil nog niet zeggen dat je die graag in de finale had zien staan. denk ik.
als ze eenmaal voorstaan duiken ze met 11 man hun eigen 16 meter gebied en daar komen ze niet meer uit. (of er is een gelijkstand of ze staan achter.)
maar goed, het is je favoriete vakantieland, dus dat wil nog niet zeggen dat je die graag in de finale had zien staan. denk ik.

- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Een vlag? Volgens mij was het een shirt van Barcelona FC... Maar goed... ik ben bij zulke "neutrale" wedstrijden altijd voor de, op papier zwaktste ploeg.. Griekenland dus. Ik heb niet veel van de wedstrijd gezien omdat ik het simpelweg geen bal aan vond...DaMnNaTiOn schreef:Vooral die supporter die een vlag tegen Figo aangooide en keihard tegen het net in het doel rende.
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
ik heb de wedstrijd een beetje gevolgd, maar ik had allang gezegd dat griekenland toch zou winnen.
veel mensen zeidde al meteen van: portugal wint, maar griekenland heeft het al zover geschopt, ze hebben een goede verdediging, dit gooien ze dan echt niet meer uit handen.
en ja, de suppporter was echt mooi. 100derden mensen achter hem aan.
jammer dat hij niet probeerde om ook nog eens naar de andere kant van het veld te rennen. zou helemaal mooi zijn, al die mensen erachter aan
veel mensen zeidde al meteen van: portugal wint, maar griekenland heeft het al zover geschopt, ze hebben een goede verdediging, dit gooien ze dan echt niet meer uit handen.
en ja, de suppporter was echt mooi. 100derden mensen achter hem aan.
jammer dat hij niet probeerde om ook nog eens naar de andere kant van het veld te rennen. zou helemaal mooi zijn, al die mensen erachter aan

- DaMnNaTiOn
- Contacteer: