birthday hack

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
christel
Contacteer:

birthday hack

Bericht door christel » 01 jul 2004, 13:14

Luitjes,

Ik heb sinds kort de birthday hack geinstalleerd. Hij is te zien op de index en het portal, leeftijd ingeven in het profiel kan ook en in de acp kan ik ook dingen aanpassen. Alleen wordt de leeftijd in de postings van de leden niet weergegeven. Normaal staat er onder de avatar de leeftijd aangegeven maar dat is nu niet te zien.

Ik ben dus blijkbaar iets vergeten maar ik heb nét alles weer nagelopen en kan het niet vinden.... :( Ik krijg overigens geen foutmeldingen.

Forum staat op http://www.dogs-choice.nl/forum

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 01 jul 2004, 13:27

Kijk nog een keer naar de wijzigingen in viewtopic.php en in viewtopic_body.tpl (let op dat je het voor alle templates wijzigt).

christel
Contacteer:

Bericht door christel » 10 jul 2004, 16:33

Yo.....de viewtopic.php en viewtopic_body.tpl heb ik aangepast. Was inderdaad niet goed. Met een test-account heb ik uitgeprobeerd of ik een popup zou krijgen maar krijg geen popup! Waar kan dat aan liggen? Aan mijn popup stopper of ligt het ergens anders aan?

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 10 jul 2004, 17:14

aan je popup stopper natuurlijk. hij stopt toch popups? ;)

christel
Contacteer:

Bericht door christel » 10 jul 2004, 18:28

Nou, die popups van de PM's komen er ook doorheen dus óf mijn popup stopper is niet goed, óf die birthday popup werkt niet goed en moet ik wat aanpassen.... :wink:

Gesloten