DutchGuy schreef:Het zal allemaal wel, maar gaan we het nu nog weizigen? Het is echt fout hoor...
Foutje op de site
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Foutje op de site
Bij een overtreffende trap gebruik je altijd het woord "dan". Bij een vergelijking het woord "als". Iets anders is per definitie niet goed....DutchGuy schreef:Ik wil niet vervelend zijn op plaatsen waar je dat niet wil hebben, maar ik kon deze nergens kwijt...
dit staat op de link pagina:volgens mijn is het 'niet meer dan' en niet 'niet meer als'...linkpagina schreef:Site Logo (88x31 pixels, grootte niet meer als 10K)
dank u voor uw aandacht

Overigens: het is: "Volgens mij....." en niet volgens mijn....behalve als je zegt: "Volgens mijn overtuiging"......
Het is ook "mijn boek" en niet "me boek" zoals ik overal zie staan....en ja, ik erger me dood aan de verbastering...... 8)
I couldn't agree more!christel schreef:ik erger me dood aan de verbastering...... 8)
Hou op met mij verbeteren en ga dat nu verbeteren!christel schreef:Bij een overtreffende trap gebruik je altijd het woord "dan". Bij een vergelijking het woord "als". Iets anders is per definitie niet goed....DutchGuy schreef:Ik wil niet vervelend zijn op plaatsen waar je dat niet wil hebben, maar ik kon deze nergens kwijt...
dit staat op de link pagina:volgens mijn is het 'niet meer dan' en niet 'niet meer als'...linkpagina schreef:Site Logo (88x31 pixels, grootte niet meer als 10K)
dank u voor uw aandacht![]()
Overigens: het is: "Volgens mij....." en niet volgens mijn....behalve als je zegt: "Volgens mijn overtuiging"......
Het is ook "mijn boek" en niet "me boek" zoals ik overal zie staan....en ja, ik erger me dood aan de verbastering...... 8)