[KIJK] Athelas forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 16 mar 2004, 01:53

Bwarghhhh, sorry negeer dat, ik vind groen de meest afgrijselijke kleur die er is maar dat is persoonlijk!!!

Je hebt er wat tijd in gestolen in de nieuwe layout dat is te zien, als advies geef ik je wel mee om naar de images te kijken en vooral de images die de forum vermeldingen doen, of er een nieuwe is etc...

gebruik een hogere antialias, maakde imag iets groter en laat de kleuren at heldereder wordn, dit zullen de images zeker ten goede gaan komen, verder zou ik zeggen, speel met een extra groentint extra in de rows, gewoon om wat meer onderscheid te maken en yep ik waardeer het wel, ik vind alleen groen een afschuwelijke kleur, nogmaals dat is persoonlijk!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Jivisstudios
Contacteer:

Bericht door Jivisstudios » 16 mar 2004, 06:44

Tja ieder zijn smaak hè, ik vind die kleuren van jouw NL Web Hebbies afschuwelijk :lol:

Maar aan die plaatjes ga ik nog wel werken (denk ik), bedankt voor je reactie :thumb:

Jivisstudios
Contacteer:

Bericht door Jivisstudios » 28 jun 2004, 17:07

*bump*

Athelas is helemaal vernieuwd, nieuwe lay-out en heeeeel veel nieuwe mods.
Neem even een kijkje en zeg wat je ervan vindt:

http://www.athelas-online.nl

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 28 jun 2004, 18:03

Prachtige header! :D Alleen jammer dat de "forum" link dood loopt en de anderen, op 1 na, niet werken.

Viewtopic en viewforum zien er wat somber uit, maar de mods en icoontjes zijn goed afgewerkt. Jammer van de vele topic icoontjes; 8 verschillende kleuren zijn eerder verwarrend dan verklarend.

De forum icoontjes op de index zien er strak uit, maar doen me eerder denken aan chinese tekens dan aan de wereld van Tolkien (maar ik kan me hier vergissen ;)).

eXo
Contacteer:

Bericht door eXo » 28 jun 2004, 18:05

Zeer strak! :thumb: een van de mooiste verbouwde fora die ik hier tot nu heb gezien.

Vind alleen de PM button niet mooi :wink:

Keep it up!
@14krpm

Jivisstudios
Contacteer:

Bericht door Jivisstudios » 28 jun 2004, 18:14

Bedankt :)
mosymuis schreef:De forum icoontjes op de index zien er strak uit, maar doen me eerder denken aan chinese tekens dan aan de wereld van Tolkien (maar ik kan me hier vergissen ;)).
Je vergist je, het zijn Elfen-tekens, de tekens die ook op de Ring terug te vinden zijn :)
En over die links in het bovenste menu, dat wordt nog anders...

Gesloten