Activity mod probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Activity mod probleem
Kan er eens iemand kijken op mijn forum, mijn spelletjes starten niet op
http://www.forum.jhbloem.be/activity.php
account: test
pass: test
http://www.forum.jhbloem.be/activity.php
pass: test
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Als ik mijn puntensysteem wil aanzetten geeft hij deze error
Warning: main(./includes/functions_points.php): failed to open stream: No such file or directory in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php on line 58
Warning: main(): Failed opening './includes/functions_points.php' for inclusion (include_path='.:/packages/php-4.3.4/lib/php') in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php on line 58
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php:58) in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/includes/page_header.php on line 1531
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php:58) in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/includes/page_header.php on line 1537
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php:58) in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/includes/page_header.php on line 1540
Warning: main(./includes/functions_points.php): failed to open stream: No such file or directory in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php on line 58
Warning: main(): Failed opening './includes/functions_points.php' for inclusion (include_path='.:/packages/php-4.3.4/lib/php') in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php on line 58
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php:58) in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/includes/page_header.php on line 1531
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php:58) in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/includes/page_header.php on line 1537
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/activity.php:58) in /opt/www/dedonckerb/web/forum.jhbloem.be/includes/page_header.php on line 1540
-
- Contacteer:
ik heb de cachmod hoor, kijk maar eens op http://www.forum.jhbloem.be
user: test
Mijn spelletjes werken nu, maar hij kan de highscore gewoon niet schrijven
user: test
Mijn spelletjes werken nu, maar hij kan de highscore gewoon niet schrijven
-
- Contacteer:
- desert spider
- desert spider
-
- Contacteer:
Gewoon naar je admin paneel naar de cash mod gaan. Dan ff zoeken naar het aanmaken van een nieuwe valuta. Je geeft hem een naam en bij database veld zeg je dat hij gebruik moet maken vanDizko schreef:neen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen
Code: Selecteer alles
user_money

-
- Contacteer: