Hallo,
Ik zit met volgende probleem:
Ik heb een forum dat eigenlijk door twee 'grote groep'n gebruikt wordt, groep A en Groep B (gemakshalve).
Ik heb deze twee groepen aangemaakt op mijn forum en ze 'gesloten' gezet, zodat ik ze alleen kan toevoegen.
Nu is het de bedoeling dat wanneer je in groep A zit, je alleen de fora onder categorie 1 kan zien, en wanneer je in groep B zit, je alleen de fora onder categorie 2 zit. (Als je in beide groepen zit mag je dus alle fora zien).
Kan iemand me zeggen of dit mogelijk is en zo ja hoe? (Ik vind alleen permissies bij de groepen om moderaties al dan niet toe te staan als je tot een groep behoort, maar bijvoorbeeld niet voor de leesrechten of zo ...)
Gebruikersgroep koppelen aan bepaald forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Re: Gebruikersgroep koppelen aan bepaald forum
Als je bij de forumpermissies een forum op PRIVATE zet, verschijnt in de groepspermissies de mogelijkheid de groep toegang te geven tot dat forum.internetfreakz.be schreef:Kan iemand me zeggen of dit mogelijk is en zo ja hoe? (Ik vind alleen permissies bij de groepen om moderaties al dan niet toe te staan als je tot een groep behoort, maar bijvoorbeeld niet voor de leesrechten of zo ...)

-
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Je kan van elk forum instellen wie wat mag (forum permisies). Als je iets op private zet kan je met gebruikers permissies en groeps permissies dat voor een gebruiker of groep aan doen.
Je moet dus alle forum onder categorie a bij forum permissies bekijk en lees op prive zetten in advanced mode en in groep permissies die groep toegang geven. probeer het maar uit. Als het niet lukt, kan je het versterken met screenshots wat je hebt gedaan?
Je moet dus alle forum onder categorie a bij forum permissies bekijk en lees op prive zetten in advanced mode en in groep permissies die groep toegang geven. probeer het maar uit. Als het niet lukt, kan je het versterken met screenshots wat je hebt gedaan?