grote posts worden vernaggeld

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
AirtjE

grote posts worden vernaggeld

Bericht door AirtjE » 23 jun 2004, 23:38

Ik heb er al een tijdje last van. Het gaat om het volgende:

Op m'n phpBB forum kan ik een post maken of een topic openen, echter als de post te groot is, bijvoorbeeld meer dan X aantal regels of tekens, dan wordt de inhoud van de post vernaggeld. Hij onderbreekt de inhoud van post dan opeens halverwege, en herhaalt het dan 2-3x opeens het laatste deel van inhoud. Voorbeeld: "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" wil ik posten, maar dan krijg ik "abcdefghijklmnopopqrustuvxyzopqrstuvwxyz". Dit gebeurt bij posts groter dan laten we zeggen 10-15 regels.

Ik heb het probleem al eerder eens gepost / gevraagd op supportteam van phpBB.com, maar daar konden ze mij niet helpen. Ik heb altijd het vermoeden gehad dat het lag aan de templates die ik gebruikte, dat vanwege een groot aantal mods dus foutgegaan is. Echter is het forum nog geen 2 weken terug geheel opnieuw geinstalleerd, en oude data geimporteerd, en krijg nu hetzelfde probleem.

Wie o wie heeft een idee wat hier gaande zou kunnen zijn? Zou het aan een instelling liggen in phpBB? Alweer een foutje in de modificatie van een template? Of, wat ik sterk vermoed, misschien ergens een bepaalde aanpassing/instelling die vereist is in de Apache/php of MySQL server? Any1?

Thanks in advance.
Oh ja, het forum is te vinden op http://forum.dfu-clan.net en er is een speciaal test forum voor aangemaakt.

Podium4

Bericht door Podium4 » 23 jun 2004, 23:46

Heel vreemd, ik heb dit echt nog nooit eerder gezien :?

http://forum.dfu-clan.net/viewtopic.php?t=2219

Daar is het probleem uitgebeeld. Zou je eens kunnen proberen om een lijst te geven van mods die je hebt geinstalleerd met betrekking tot viewtopic.php en viewtopic_body.tpl ...?
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

AirtjE

Bericht door AirtjE » 24 jun 2004, 06:54

De volgende mods zijn (voor zover ik weet succesvol, telkens namelijk getest na afloop) geïnstalleerd:

1 - Disable board msg v1.0
2 - MultiBBcode v1.2.1
3 - Anchor mod v1.01
4 - Advanced Quick reply mod v1.1.1*
5 - ALT+S in Quickreply v1.0
6 - Admin users list v1.61
*mod die toegepast is op viewtopic.php/viewtopic_body.tpl

Gesloten