Portal gebruik
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Portal gebruik
Op mijn site heb ik ezPortal en phpBB.
Nu heb ik in ezPortal links een blokje met Forum navigatie en een blokje met Site navigatie.
Op ezPortal komen artikelen, die vanaf het blokje 'Site Navigatie' geopende moeten worden.
Maar hoe maak ik het zo dat als je daar op klikt alleen de middelste kolom van ezPortal verandert?
Dus dat de poll, links etc. links en rechts blijven staan?
Ik wil dus een x aantal paginas in ezPortal, die alleen kwa inhoud in het midden verschillen.
Bedankt ! :thumb:
Nu heb ik in ezPortal links een blokje met Forum navigatie en een blokje met Site navigatie.
Op ezPortal komen artikelen, die vanaf het blokje 'Site Navigatie' geopende moeten worden.
Maar hoe maak ik het zo dat als je daar op klikt alleen de middelste kolom van ezPortal verandert?
Dus dat de poll, links etc. links en rechts blijven staan?
Ik wil dus een x aantal paginas in ezPortal, die alleen kwa inhoud in het midden verschillen.
Bedankt ! :thumb:
Ik snap wat ze daar bedoelen, maar dat is niet precies wat ik bedoel.
Want daar blijven doordat de overall_header en de overall_footer een deel van het portal in zich opslokken, altijd links en rechts die blokken.
Maar ik wil Forum en Portal (site) wat dat betreft gescheiden houden.
ik zou natuurlijk allemaal 'verschillende' portal_body's kunnen maken, waarbij dan alleen het midden telkens verandert, maar iedere keer als er dan een artikel bijkomt, dan moet ik in al die verschillende portal_bodys de llinks in de blokken aanpassen.
Verre van ideaal.
Dus iemand daar een idee voor?
Want daar blijven doordat de overall_header en de overall_footer een deel van het portal in zich opslokken, altijd links en rechts die blokken.
Maar ik wil Forum en Portal (site) wat dat betreft gescheiden houden.
ik zou natuurlijk allemaal 'verschillende' portal_body's kunnen maken, waarbij dan alleen het midden telkens verandert, maar iedere keer als er dan een artikel bijkomt, dan moet ik in al die verschillende portal_bodys de llinks in de blokken aanpassen.
Verre van ideaal.

Dus iemand daar een idee voor?
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer: